Hoppa till innehåll

Grävlingjakt i Askersunds området!


lindberg

Recommended Posts

Om det är någon som är sugen på att hänga med på världens roligaste jakt så är det bara att höra av sig. Anledningar som ni kan ha till att höra av sig är:

Vilja uppleva en otroligt spännande jaktform

Ni har mycket grävlling på er mark och vill ha hjälp att minska stammen.

Ni har mycket grävling och helt enkelt inte tid själv att göra något åt det.

Jag har en västlaika som nu går in på sin andra säsong hon var faktiskt otroligt duktig ifjol, hoppas att det håller i sig man vet ju aldrig med unga hundar. Av någon konstig anledning så är jag ledig hela augusti förutom tre dagar. Tänkte köra några nätter på hemma marker för att sedan åka på lite turne.

Så hör av er :D

Kom ihåg att det är okej att höra av sig för att bli med även om ni inte har egna marker <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vore som sagt riktigt trevligt om du ville komma å släppa.

Har inte inventerat bestådet ännu, men det odlas mest havre på åkrarna där hemma i år så grävlingarna borde inte ha flytt marken iaf ;) .

Tror jag har möjlighet större delen av augusti, det är trots allt svårt att köra röjsåg när det börjar bli mörkt :D ,

men har du tid någon gång i mitten/slutet av första augustiveckan vore det inte fel.

Mvh Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vore som sagt riktigt trevligt om du ville komma å släppa.

Har inte inventerat bestådet ännu, men det odlas mest havre på åkrarna där hemma i år så grävlingarna borde inte ha flytt marken iaf :D .

Tror jag har möjlighet större delen av augusti, det är trots allt svårt att köra röjsåg när det börjar bli mörkt :D ,

men har du tid någon gång i mitten/slutet av första augustiveckan vore det inte fel.

Du får mitt mob nr via PM B)

Mvh Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...