Hoppa till innehåll

Toyota Hilux


Björn_T

Recommended Posts

Har börjat snegla lite på en Hilux, är det någon som har erfarenhet av den modellen?

/Björn

Om jag inte missminner mig så kör Jensa hilux, kolla med honom :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dom ja jagar med har en hilux höjd som sören me mud däck på tar sig överallt fastnar aldrig,Å jensa har en me hundskåp på om du har frågor om sånna.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En kompis till mig har kört hilux länge och är nöjd. Enda nackdelen är att den kan vara lite lätt i bakänden, men den som kört volvo på den gamla goda tiden vet hur man löser detta :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spetta bort ljuddämparen å full choke.. Attack i böjjarna.

En kompis till mig har kört hilux länge och är nöjd. Enda nackdelen är att den kan vara lite lätt i bakänden, men den som kört volvo på den gamla goda tiden vet hur man löser detta :lol:
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

den bilen är nästintill oförstörbar!!

har haft en från tidigt 90-tal (samma som VW Taro) och visst den var sunkig ingen komfort men vilka bilar förutom citroen hade det då?

Fantastisk i terräng.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en Hilux från 04 nu som arbetsbil. Den går kanon bra. I vintras när det låg 30-40 cm snö på alla vägar och jag körde med 4 hjulsdriften i nästan hela tiden drog den mellan 1,1-1,2 liter milen, på bar mark utan att man använder AC drar den 0,82 och nu med AC aktiverad i princip hela tiden drar den 0,87-0,92L diesel/mil. Jag tycker att man åker skönt i den och det gör man i upp till 130 km/h. Så skulle jag köpa en bil i den klassen hade det blivit en Hilux.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svaren, det är inte lätt när man har blivit (bil bytar sjuk) men det lutar åt en hilux om det blir en pickis:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inte för inte att det är värdens mest sålda bil :rolleyes:

Har en och är mycket nöjd drar 0,8 blandad och närmare litern med stora hundskåpet ( som ett elverksskåp) på . Bra komfort!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...