Hoppa till innehåll

finn det möjlighet att blockera trådar?


W.T.

Recommended Posts

hej

finn det möjlighet att modifiera sitt konto å man kan markera en tråd som "blockerad" å den inte kommer upp i visa nytt innehåll eller i övrigt?

ta som exempel om jag nu inte var ett skit intresserad av att gjuta kulor och det kommer upp 10 trådar som debatteras flitigt i en hel vecka. kan jag markera dessa på något sätt och slippa att de kommer upp hela tiden och så man får upp bara det göttigaste?

/Karl

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo utan att dra in tyckande om den/det ena eller andra så är ju vissa grejer helt ointressanta faktiskt :blush:

det är ju positivt att fler anser det vara en vettig utveckling av forumets funktioner.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Under Inställningar (i din profil) väljer man Forum. Där kan man kryssa för de ämnen man prenumererar på och välja avsluta prenumeration av ämne.

Alternativt går du in i ett ämne som du prenumerarar på så finns det högt uppe till höger en ruta där det står "Sluta bevaka ämne".

Jag hoppas detta var svaren ni sökte.

Edit.

Under Hantera Bevakade Tavlor kan ni ta bort hela "forumdelsprenumerationer"

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lät enklare att bara scrolla förbi ;) Är man inne ofta går det fort. För ni vet väl att det är inget spöstraff om man INTE läser alla trådar :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hej

finn det möjlighet att modifiera sitt konto å man kan markera en tråd som "blockerad" å den inte kommer upp i visa nytt innehåll eller i övrigt?

ta som exempel om jag nu inte var ett skit intresserad av att gjuta kulor och det kommer upp 10 trådar som debatteras flitigt i en hel vecka. kan jag markera dessa på något sätt och slippa att de kommer upp hela tiden och så man får upp bara det göttigaste?

/Karl

Nej det kan man dessvärre in göra.

Dock kan man "prenumerera" på tavlor och trådar och det är väl ett sätt att göra det på.

Dock missar man då kanske en massa intressanta saker man aldrig annars skulle ha sett.

Några av de bästa guldklimparna på forumet har jag inte hittat där jag hänger mest utan i areor jag mer eller inte alls läser.

Hur kan man glömma Roger Petterssons test av NAP QuickFletch videos till exempel :lol:

De hade jag aldrig sett om jag inte hade kollat bågarean den dagen!

Så är det med forum, alla gillar inte allt men så är det.

Är detta en feature som tillräckligt många verkligen vill ha så kan jag överväga att göra en ändring men helst inte ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej det kan man dessvärre in göra.

Dock kan man "prenumerera" på tavlor och trådar och det är väl ett sätt att göra det på.

Dock missar man då kanske en massa intressanta saker man aldrig annars skulle ha sett.

Några av de bästa guldklimparna på forumet har jag inte hittat där jag hänger mest utan i areor jag mer eller inte alls läser.

Hur kan man glömma Roger Petterssons test av NAP QuickFletch videos till exempel :lol:

De hade jag aldrig sett om jag inte hade kollat bågarean den dagen!

Så är det med forum, alla gillar inte allt men så är det.

Är detta en feature som tillräckligt många verkligen vill ha så kan jag överväga att göra en ändring men helst inte ;)

Jag förstår hur du menar och jag vill också hitta guldklimparna. det jag är ute efter är inte att låsa av vissa areor eller så utan när man tycker en tråd blir ett jäkla ältande eller rentav otrevlig i mina ögon vill man ju slippa bli påmind om det. dvs när jag går in här så vill jag helst av allt få sinnesro och bläddra lite med en kopp kaffe eller nåt. Jag har god lust att berätta vad det är som utlöst denna fråga men det är egentligen oväsentligt då det helt enkelt är som du säger. jag hade velat slippa se de rena bottennappen och saker som kroniskt stör och fokusera samt bli mer inspirerad.

Sug på den du Wizzen, är du inte snäll får du 55 gr N200 och en 360 grainare i 45/70an istället för 45gr :ph34r: en sk "55 smacker" mitt i ögonbrynet :lol:

dags o gå o lägga sig... :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sug på den du Wizzen, är du inte snäll får du 55 gr N200 och en 360 grainare i 45/70an istället för 45gr :ph34r: en sk "55 smacker" mitt i ögonbrynet :lol:

Om bössen håller för den smällen så visst, varför inte :lol:

Man lever bara en gång!

Med reservation för ånger om den klenare laddningen är för djävlig ;)

Det största problemet med att göra ändringar i forumets mjukvara är att när uppdateringar släpps betyder det en massa extrajobb att merga kod...

Som sagt vi får se...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hur kan man glömma Roger Petterssons test av NAP QuickFletch videos till exempel :lol:

De hade jag aldrig sett om jag inte hade kollat bågarean den dagen!

Tack för det tipset! Dagens asgarv var ett faktum :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...