Hoppa till innehåll

Pistolskyttesäsongen 2011


crowfear

Recommended Posts

Spanks boys. :wub:

Ja det är fanimej dags att börja bege sig ut i riket på lite tävlingar nu, gillet som jag skjuter för behöver synas i listorna det också, så jag får ta precision och steel, det flesta av boysen kör ju PPC.

Appropå 1911, jag blev oerhört impad och förvånad över en klon på den, en Tangfulio (?) 45 acp, som var som en dröm att skjuta, ett fantastiskt trycke och en jävla precision, allt detta direkt ur boxen.. :blink:

Och detta för runt 5 papp ny.

Men det står ju inte Colt på den tyvärr.. :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • crowfear

    40

  • exabit

    13

  • apersson69

    10

  • Pertan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du är seriöst sjuk i huvudet :P

Allt från US of A är inte 100, precis som att allt från Svedala inte lirar :lol:

You dumb sumbitch! :lol:

/ The 'ol Texan (2000) B)

Hey dude!

My guns are proudly made by proud americans in proud factories in the proudest nation of em all ;)

The are all 101% even my soon to be colt 1911 45acp ;)

/Gunny Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hey dude!

My guns are proudly made by proud americans in proud factories in the proudest nation of em all ;)

The are all 101% even my soon to be colt 1911 45acp ;)

/Gunny Mike

"Pride"... Är det den som låter som en maraccas när man skakar dom eller?

Annars är ju "Pride" något jag förknippar med helt andra "Boys with guns" :ph34r:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Janne, du skulle behöva lite mothugg på banan nu men jag har haft så sjukt lite tid i sommar igen jag med. 200+ timmar i juni och augusti och + 100 grader hela semestern... Nu skall vi dränera kåken så då är det kört igen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

The are all 101% even my soon to be colt 1911 45acp ;)

Att en 1911 ska vara USA-tillverkad säger ju sig självt B) De som köper Norinco och annan skit tycker jag ska ställa sig i skamvrån - länge!

Det är ju kul att du är konsekvent iaf :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Pride"... Är det den som låter som en maraccas när man skakar dom eller?

Annars är ju "Pride" något jag förknippar med helt andra "Boys with guns" :ph34r:

Antingen är du dyslektiker eller så besöker du helt andra hemsidor än vad jag gör ;)

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Janne, du skulle behöva lite mothugg på banan nu men jag har haft så sjukt lite tid i sommar igen jag med. 200+ timmar i juni och augusti och + 100 grader hela semestern... Nu skall vi dränera kåken så då är det kört igen.

Ja det börjar kännas lite trist att vara bäst varenda gång numera.. :lol:

Jag har förstått att du haft häcken full, så det är lugnt, får ta igen det nästa säsong.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En sån där dag när inget stämde.. <_<

Träffbilderna låg utspridda som en jäkla hagelsvärm, fick inte in rätta skyttekänslan alls, kan ju ha att göra med att kroppen var lite mör efter lördagens eskapader på älgbanan.. :unsure:

38spc

45

44

46

43

42

48

46

48

44

47

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grymt som vanligt! :wub:

Idag börjar luftpistolträningen i klubben. Ska bli kul att träffa nötterna (inkl. Robban) igen :lol:

Mjaa, jag blir lite irriterad när jag inte lyckas samla träffbilderna, då hålen ligger hux flux runt mitten en sån här dag.

Men samtidigt så sporrar det en att penitrera sitt skytte i microdetaljer.

Eller också skiter man i det och konstaterar kallt att vissa dagar stämmer det bara inte.. :P

Du kan väl träffa nötterna på Robban är du snäll. :lol:

Luftpistol är grymt bra träning, vilket påminner mig att jag måste köpa kolsyrepatroner till min luftpicka.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...