Hoppa till innehåll

Hukken håken e Huntress..?


Huntress

Recommended Posts

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

10 meter? Ingen dålig pipa på den! ;):lol:

Japp, alltid lika spännande att få in den i vapenskåpet.. B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen!

Är det i Sundsvall någon virrpanna har lagt en rondell på "E4"? Isåfall har jag varit pinsamt nära en flygtur över nämnda rondell

//Mekus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Aha, trevligt! Det är nästan gångavstånd från min jaktmark, åtminstonde för hunden B)

Schäfern är en kanonbra eftersökshund, min lever för att spåra!

Kan vi höras i höst! åker upp 2:a veckan på björnjakten, den första är lite hysterisk och tvärtomt på björn.

Jotack, jag vet! Bott i Göteborg en tid o måste säga att jag hellre kör där. Sundsvall är inge vidare, så sett :P Har dock bara bott här i några månader, så har inte hunnit göra något åt detta än ;) Snart börjar jag bli varm i kläderna, så då ska jag se till att min idé med att bygga E4an utanför stan sätts i verket! B)

Äntligen! glöm inte köra dubbelfiligt från hudik också :wub: ett tips ta ingen Uppsala politiker till hjälp, de skissade på nya dragningen i början av 1960 talet men ingen vågade klubba beslutet, tog nästan 50år! men då är byggtiden på 3 år inräknad :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan vi höras i höst! åker upp 2:a veckan på björnjakten, den första är lite hysterisk och tvärtomt på björn.

Äntligen! glöm inte köra dubbelfiligt från hudik också :wub: ett tips ta ingen Uppsala politiker till hjälp, de skissade på nya dragningen i början av 1960 talet men ingen vågade klubba beslutet, tog nästan 50år! men då är byggtiden på 3 år inräknad :D

Jo Pertan så är det och när de äntligen kommer till skott så lägger de vägjäveln exakt i gränsen på vår mark,

sorry OT

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...