Hoppa till innehåll

bayersk/hannoveransk viltspårhund


kris

Recommended Posts

Hej alla.

jag vill ställa en fråga angående bayersk/hannoveransk viltspårhund som jag ej lyckats hitta någonstans.

För en valp, vad ligger priset på, om man skulle vilja köpa en ?

Anledning jag frågar är för att jag har tänkt att skaffa mig en sådan inom en snar framtid. Men det kan ju vara bra och veta vad det kostar då också. Hörde från ett håll att det skulle vara väldigt dyrt ?

Och så vill jag vänligt men bestämt slippa frågor om hur/varför jag skall ha den, hur många eftersök som kan tänkas göra etc etc. utan jag vill bara ha svar på denna fråga :)

mvh//

kristoffer

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej alla.

jag vill ställa en fråga angående bayersk/hannoveransk viltspårhund som jag ej lyckats hitta någonstans.

För en valp, vad ligger priset på, om man skulle vilja köpa en ?

Anledning jag frågar är för att jag har tänkt att skaffa mig en sådan inom en snar framtid. Men det kan ju vara bra och veta vad det kostar då också. Hörde från ett håll att det skulle vara väldigt dyrt ?

Och så vill jag vänligt men bestämt slippa frågor om hur/varför jag skall ha den, hur många eftersök som kan tänkas göra etc etc. utan jag vill bara ha svar på denna fråga :)

mvh//

kristoffer

Hej!

Köpte en Bayersk för 6 år sedan och den kostade 10000:- då och jag tror inte det har ändrats så mycket.

Tror att dom kostar som övriga Jakthunds raser dvs 10000-13000

Mvh/ Christer

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tack så jätte mkt för svaren!

Då ligger de som de flesta andra jakthundar då :)

//

kristoffer

Krånglet är bara att dt inte föds några Hannoveranarvalpar i sverige mer än vartannat år kasnke. bayrare finns det fler av. Värt att tänka på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...