Hoppa till innehåll

hur


Sarok

Recommended Posts

Hur funkar det här

Bra fråga ;) Själv skulle jag säga att det funkar bra.

Skriv en presentation om vem du är och vad du pysslar med (om du vill) och sätt igång och läs och lär (eller lär ut av vad du själv är bra på) av alla duktiga och ödmjuka männsikor som bevistar detta forum.

Inga frågor är för dumma. Dock kan dom funderingar du har tagits upp och kanske till och med besvarats i ett flertal tidigare trådar så använd gärna sökfunktionen så mycket som det går. Det finns massor med bra och relevant information att inhämta den vägen.

Konstigare än så är det inte.

Varmt välkommen! :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bra fråga ;) Själv skulle jag säga att det funkar bra.

Skriv en presentation om vem du är och vad du pysslar med (om du vill) och sätt igång och läs och lär (eller lär ut av vad du själv är bra på) av alla duktiga och ödmjuka männsikor som bevistar detta forum.

Inga frågor är för dumma. Dock kan dom funderingar du har tagits upp och kanske till och med besvarats i ett flertal tidigare trådar så använd gärna sökfunktionen så mycket som det går. Det finns massor med bra och relevant information att inhämta den vägen.

Konstigare än så är det inte.

Varmt välkommen! :P

+1

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad bra

jag har adrig haft tid att sitta vid datorn, men nu är man sjukskriven och då tänkte jag att man skulle ta och snacka med människor som har samma intresse som en annan

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

för tillfället har jag en östlajka på två år som jag jagar med och det verkar lovande, tyvärr så kommer jag inte ut på fyra veckor. Det är för tradigt när man har planerat in jakter. Men frugan blir ju glad att man är hemma :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

för tillfället har jag en östlajka på två år som jag jagar med och det verkar lovande, tyvärr så kommer jag inte ut på fyra veckor. Det är för tradigt när man har planerat in jakter. Men frugan blir ju glad att man är hemma :D

Då får du väl jaga henne runt köks- & rumsbordet så gott det går.rolleyes.giflaugh.gifwink.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...