Hoppa till innehåll

Uppgradering av forumet inom kort...


Wizard

Recommended Posts

Och var hittar jag en sådan cookies.

Lasse

I din browser.

Välj rensa cookies så får du bort en massa gammalt skit. Dock rensar du alla dina andra cookies också så du kan tappa andra inställningar osv som du har gjort på andra sidor så det är upp till dig.

Annars kan du trycka "Visa nytt innehåll" och sedan prova lite olika kombinationer i vänstermenyn, t ex visa senaste 24 timmarna...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bara jag som är med om att browsern aldrig sparar användarnamn och lösen numera? Trots att jag kryssat i "kom ihåg" så är fälten tomma varje gång jag ska logga in. Firefox.

En sak till: när jag inte är inloggad kan jag fortfarande välja "Svara" på en tråd, men sen när jag ska välja "Gör inlägg" så får jag information om att jag inte får göra det eftersom jag inte är inloggad. Vore ju betydligt bättre (och mer logiskt) om alternativet "Svara" inte finns om man inte är inloggad.

Mina $0.02 ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bara jag som är med om att browsern aldrig sparar användarnamn och lösen numera? Trots att jag kryssat i "kom ihåg" så är fälten tomma varje gång jag ska logga in. Firefox.

Det funkar bra för mig men å andra sidan har jag en dator (har 7 st) som också jävlas med det och vad det beror på kan man bara gissa...

Vill man dissekera inställningarna i FF så kan man testa denna länken: about:config

Här finns en del inställningar som bl a hanterar passwords... (och cache)

En sak till: när jag inte är inloggad kan jag fortfarande välja "Svara" på en tråd, men sen när jag ska välja "Gör inlägg" så får jag information om att jag inte får göra det eftersom jag inte är inloggad. Vore ju betydligt bättre (och mer logiskt) om alternativet "Svara" inte finns om man inte är inloggad.

Det får jag kolla på...

Det är nog en bug i nya mjukvaran och så skall det givetvis inte vara, men det är nog inte så svårt att fixa i vår template.

Lägger den till listan och tackar för uppmärksamheten! ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När jag får mail om att det svarats i nån tråd jag varit och kluddat i och jag då klickar på mailet i länken så hamnar jag inte i tråden utan på forumetsstartsida.

Lite irriterande eftersom jag då får leta efter både tråden och inlägget.

Så va det inte innan uppdateringen.

Men de kanske bara är jag som inte är kompatibel med mjuk och hårdvaran som vanligt.. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När jag får mail om att det svarats i nån tråd jag varit och kluddat i och jag då klickar på mailet i länken så hamnar jag inte i tråden utan på forumetsstartsida.

Lite irriterande eftersom jag då får leta efter både tråden och inlägget.

Så va det inte innan uppdateringen.

Men de kanske bara är jag som inte är kompatibel med mjuk och hårdvaran som vanligt.. ;)

Skall titta på det!

...men det blir efter jul för nu har jag banne mig inte tid :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...