Hoppa till innehåll

Plåtbingo 2012


6.5*57r

Recommended Posts

Tänkte vi kunde köra en likartad tråd som förra året.

Hovmantorp 141/180 idag för egen del.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag de va en bra ide' :)

Jag var på två stigar idag, 157/180 i Russnäs och 162/180 i Hovmantorp :) rätt skapligt för,att vara första för i år ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag de va en bra ide' :)

Jag var på två stigar idag, 157/180 i Russnäs och 162/180 i Hovmantorp :) rätt skapligt för,att vara första för i år ;)

Jag var också i Russnäs idag, 168/180 känns helt plötsligt mycket bättre :P

Bra initiativ att starta tråden förresten!

//Mekus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag var i ekebyboda idag skrapade ihop 111/160 får vara nöjd för att de var förta för i år :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag var oxå på Ekebyboda 148/160 tyvärr brukar det vara den enda man kommer iväg på förutom km i Ärentuna. Ni är välkomna 6 maj till Ärentuna stigen :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bra där upptag!

Häradsbäck i helgen, jag ska iaf dit, nån mer?

Vart i vårt avlånga land ligger de? :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vart i vårt avlånga land ligger de? :)

Mellan Älmhult och Tingsryd kan man säga! På jägarförbundets hemsida står det följande: 2 mil Ö Älmhult väg 120

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mellan Älmhult och Tingsryd kan man säga! På jägarförbundets hemsida står det följande: 2 mil Ö Älmhult väg 120

Okej, tackar :) funderar på om man ska åka dit eller till Hullaryd :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Blev en spontan tripp till Norrköpings jaktstig idag. Bestämde sent igår kväll att vi skulle åka, ringde runt och hörde om det var några kompisar som ville med.

Gick riktigt bra. Farsan slog person bästa o sköt 150/160

Jag kom tvåa på 153/160 fick en verktygslåda med mig hem.

Bror min började skjuta förra året och låg då på ca 70-80/160 per gång men idag sköt han 130/160 och kom sjua i juniorklassen.

En klasskompis till mig sköt också 153/160 men ja kom före då han tappade hagel före mig :D

Och hans broder sköt 160/160 i öppna klassen men slutade trea pga bara 11hagel på hagelräkningen.

Riktig kul stig!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jahopp, var i Hullaryd idag. Det var inte mycket som stämde med mitt skytte, lyckades skrapa ihop 158/180 men med tanke på skyttet och hur det kändes så lyckades jag nog bra

//Mekus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var i häradsbäck idag med Krokmark och en kompis till. 105/180 är inget Aprilskämt tyvärr...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

var i norrköping idag och sköt första rundan med hagelbössan för i år, gick skit sköt 142/160 är inte alls nöjd över det -.-

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

var i norrköping idag och sköt första rundan med hagelbössan för i år, gick skit sköt 142/160 är inte alls nöjd över det -.-

Haha du är ju värdelös :D Nog lättaste stigen jag har skjutit faktiskt!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Södertälje/Tveta och Nykvarn idag, 152 och 148, hyffsat nöjd med premiären, jävligt surt i Nykvarn, fick hjärnsläpp på ett par kopplade minkar och sköt en bom, annars gick den stigen bra.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kom precis hem efter en sväng till Oskarshamn. Tappade 4 poäng på deras 200-stig vilket jag faktiskt är nöjd med då det även är mitt personbästa

//Mekus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha du är ju värdelös :D Nog lättaste stigen jag har skjutit faktiskt!

mmh men om den nu var den lättaste du skjutit så vrf sköt du inte bättre än 153 ? :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

mmh men om den nu var den lättaste du skjutit så vrf sköt du inte bättre än 153 ? :o

Därför att jag skot 155 på oppundas stig idag. Var full fram till sista stationen och där tappa jag 5 :(

Varför vågade du dig inte ut? Rädd o bli blöt? ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Därför att jag skot 155 på oppundas stig idag. Var full fram till sista stationen och där tappa jag 5 :(

Varför vågade du dig inte ut? Rädd o bli blöt? ;)

okej, nej för jag jobba på station 5 på morgonen och sen sket jag i o skjuta pga pissvädret

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

sköt i härad idag och fick i hop 140av 160 klanta till det på de tvås sista stationerna -_-

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Öland idag, 159/180... Bössan krånglade en massa så jag fick skjuta med en annan, och den hade aimpoint... Men jag har kommit fram till att jag aldrig ska köpa en sån iaf :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...