Hoppa till innehåll

Nya hunden


herman

Recommended Posts

Skulle vara förbjudet att visa valpbilder på forumet :wallbash: man blir ju bara så sugen på en valp :thumbsup:

Ja, det skulle verkligen vara förbjudet för man kan få valpsjukan och det är en hemsk sjukdom. :lol::rolleyes::P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En beagle;)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?pexhwe

Sent from my iPhone using Tapatalk

En bagel, går det att jaga med såna ? Tyvär har jag bara dåliga erfarenheter av dem, hoppas du funnit dig ett bra exemplar. Kanske vi får höra lite om de förmodade framgångarna här på sidan !? Lycka till :thumbsup:
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En bagel, går det att jaga med såna ? Tyvär har jag bara dåliga erfarenheter av dem, hoppas du funnit dig ett bra exemplar. Kanske vi får höra lite om de förmodade framgångarna här på sidan !? Lycka till :thumbsup:

Grannen hemma i byn hade en Beagel, han var kanon bra och jaga med. Jäkligt vass på rådjur, buktade fint och var mycket trevlig och jaga med!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tvivlar inte alls att det finns kanonhundar men de verkar svårare att hitta rätt i den här rasen.

Själv har jag jagat med en som visserligen jagade hare i timmar men skällde mer sällan än lillen Eklund slog, den andra drev i timmar lika tyst men i spår äldre än han själv...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tvivlar inte alls att det finns kanonhundar men de verkar svårare att hitta rätt i den här rasen.

Själv har jag jagat med en som visserligen jagade hare i timmar men skällde mer sällan än lillen Eklund slog, den andra drev i timmar lika tyst men i spår äldre än han själv...

Tyst blev då aldrig denna, bara bär han släppt om han inte ylade på väg hem för och meddela husse att jag är på ingång, var är du??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till ett bra val! Beagle är definitivt en produkt av Darwins evolutionsteori. Rent objektivt skulle rasen vara utrotad sedan århundraden tillbaka…

• Gör som den själv vill

• Knycker all mat som kan uppbringas

• Jagar antingen för mycket eller inte alls (verkar svårt att finna en lagom jaktidiot)

• Vissa har bra skall, vissa ylar och vissa tycker om tystnaden när man driver..

• Jagar inte det som husse vill…

Men fy tusan va söta de är och vilka charmknuttar….. :wub: :wub: Kan till och med beveka den motsträvigaste matte genom att titta med sina oskyldiga ögon… :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...