Hoppa till innehåll

Vem är MickeQQ


MickeQQ

Recommended Posts

Jahap, efter cirka 1 år av att enbart läsa vad andra har för sig här på forumet tyckte jag att det är dags att presentera sig lite.

Heter Mikael, 21 år och är född och uppväxt i lilla fina Nyköping. Bestämde mig för ett tag sedan att följa i min fars spår nu ett par år efter hans bortgång så nu sitter man med en godkänd examen sedan två veckor sedan :)

Kommer att jaga med ett jaktlag som arrenderar min familjs mark samt en del annan mark så det är roligt att få jaga där far min gjorde!

Kunde förresten inte sova nu på morgonen efter natt skiftet så bestämde mig för att åka ner i skogen och kolla hur det såg ut vid en foderplats vi har där, kommer fram och ser att äpplena är helt borta så lite aktivitet är det tänkte jag för mig själv sen hör jag hur det brakar till lite åt höger så vänder mig om och ser då en fin älgkviga ca 30 meter bort som står vid saltstenarna. Känns gott inför framtida jakter, bara synd att licensen inte är fixad ännu säg ;)

Hoppas på trevliga stunder här på forumet och som alla andra säger, skitjakt till er! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen Micke!

Runt (min mormor bor där) Nyköping syns det ibland en hel del hjort, framför allt utåt flygfältet (Skavsta?) vill jag minnas.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen Micke!

Runt (min mormor bor där) Nyköping syns det ibland en hel del hjort, framför allt utåt flygfältet (Skavsta?) vill jag minnas.

Tackar allihopa! Ja det stämmer bra det, hänger en kronhjort ute i slakthuset nu som sköts i måndags ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...