Hoppa till innehåll

Barnarbete


Ken1

Recommended Posts

Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli! :thumbsup::yes:

Mycket sant. Tragglade lite i början men nu är laddstegen klar och ska provas när vädret tillåter :)
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan va taskig du är, se till att laddbordet får rätt höjd så killen slipper sitta och stå om vartannat :biggrin:

Grymt avundsjuk, måste skola in Wilda här hemma. Hur gammal är din?

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ja nog blir man lite avundsjuk alltid. Jag får hålla mina 2 borta med en pinne för att få ha grejorna kvar där dom ska vara.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan va taskig du är, se till att laddbordet får rätt höjd så killen slipper sitta och stå om vartannat :biggrin:

Grymt avundsjuk, måste skola in Wilda här hemma. Hur gammal är din?

Mvh!

Han är nyss fyllda 10 och har skjutit sen han va 5 började med 22a och nu är det 223 som gäller.Bordet är höj o sänk bart hade bara glömt det :biggrin:
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I vår ska vi se vad vi får ihop på 600m

Fick ett stort leende när jag sa att han va inbjuden på 600m action hos dej :thumbsup:
  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick ett stort leende när jag sa att han va inbjuden på 600m action hos dej :thumbsup:

Självklart ska han med! du får vintern på dig att drilla honom i rangecard och skruva på gloröret.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

självklart.sålänge han tycker det är kul är det bara att köra och han har fått så mycket fint stöd och feedback från Mad Mike christian Pertan mfl :thumbsup: vilket jag tycker är kanon,det är ju lättare att lyssna på någon annan än tråkiga pappa :tongue:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...