Hoppa till innehåll

Lapua trainer köpammo, vad händer?


Stalkern

Recommended Posts

För ca 5 år sedan brukade jag köpa laupa trainer för 140kr/20st av en handlare. Sen bytte jag till JM och Norma GT då den bössan sköt bättre med det. Nu är jag åter igen sugen på att testa lapua trainer i en ny bössa. Går ju inte att få tag på? Om någon vet någon som har trainer hemma mellan sträckan linköping-örebro eller stockholm, är jag tacksam. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skeda Jakt har såna hemma såg jag förra vecka.

Hade ett paketpris med 20 st Lapua Mega och 40 st övning för 675:- tror jag det var.

Ok tack, är inte intresserad av mega iof men kolla om de säljer trainer endast lr kan ta hem.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Just det man kan be ombuden ta hem! Bra tänk, tack, då kanske det blir till att ta hem lite trevliga scenar också. Jag handladdar endast jaktammo egentligen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Just det man kan be ombuden ta hem! Bra tänk, tack, då kanske det blir till att ta hem lite trevliga scenar också. Jag handladdar endast jaktammo egentligen.

herregud människa klart dunska ladda övning också.
  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

herregud människa klart dunska ladda övning också.

He he nja, jag tycker inte man tjänar så mycket på det samt att jag tar hylsor från övningsskotten. Men för toppjakten handladdar jag och 300m skyttet men det blir ju inte så ofta längre.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...