Hoppa till innehåll

Vad har hänt med grannforat?


gussil

Recommended Posts

Ironiska är att om man läser trådarna kring serverproblem och error 500 på RS hävdar alla att det ens eget internet det är fel på.

Känns som de skulle ha användning för någon med hög it-kompetens rörande nätverk och servrar

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det som är trist med att det ligger nere, är om man har äffärer på gång där! Tråkigt att behöva vänta på att slutföra. I övrigt så kan de va skönt å slippa rs ibland.För man måste ju in dit å kolla jämt. Haha

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

RS kommer igång tidigast på fredag, hittade robbans mail och kollade med honom om det bara var för mig eller för alla. Har otroligt strulande uppkoppling de senaste dagarna och idag måste jag klicka fram och åter på samma länk flera gången innan det funkar, även på detta fora.

 

 

Gissar att min ISP inte är så glad då jag sagt upp mitt abbonemang och bytt leverantör tills 7/8, för när jag ringde supporten var det noll intresse, allt såg bra ut och de tyckte jag skulle avvakta.

 

Så nu vet ni att det dröjer lite till innan det är värt att försöka komma in på det forat igen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag trodde inte det var så illa, med mitt beroende av RS dvs. Det har kommenterats att jag ofta kollar telefonen, nu inser jag att det är väldigt ofta.

Min gissning är att Robban är på semester eller något sådant och kommer hem på fredag. Eller nått i den stilen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har jag varit ihop med din syster ?

Det där känner jag igen :wink:

 

Tommy, är det du? Men du är ju nollåtta, inte Dansk väl?  :ph34r:  :blink:  :wacko:  :unsure:

 

Haha, nä syrran har varit tillsammans med samma karl i i af typ 23 år eller mer  :lol:

 

Men under min snälla, söta och gulligt väna yta finns en riktig jävla bitch faktiskt  :wink: Dock gör hon bara sporadiska framträdanden typ vart 20é år eller så i normala fall  :woot:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Undrar hur många mer inlägg "jaktsidan" kommer drabbas av under tiden? :D

//Danielj

Det märks att det skrivs mer här nu. Använder tapatalk och kollar alltid alla olästa, märks rätt tydligt då när det blir en ökning.

Mer intressant skulle det vara att veta hur många som inte hittar tillbaka när det är fixat.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tommy, är det du? Men du är ju nollåtta, inte Dansk väl? :ph34r::blink::wacko::unsure:

Haha, nä syrran har varit tillsammans med samma karl i i af typ 23 år eller mer :lol:

Men under min snälla, söta och gulligt väna yta finns en riktig jävla bitch faktiskt :wink: Dock gör hon bara sporadiska framträdanden typ vart 20é år eller så i normala fall :woot:

Du är med andra ord människa som alla andra.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Du är med andra ord människa som alla andra.

 

Jag har en mamma och en pappa som allt annat folk och sist jag kikade i en spegel, typ nyss efter duschen så var jag i af en människa, så jo jag är nog en människa jag med..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en mamma och en pappa som allt annat folk och sist jag kikade i en spegel, typ nyss efter duschen så var jag i af en människa, så jo jag är nog en människa jag med..

Det jag menade är att kvinnor inte har äganderätt på att vara bitchiga, att det snarare är ett mänskligt drag.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det jag menade är att kvinnor inte har äganderätt på att vara bitchiga, att det snarare är ett mänskligt drag.

 

Jaha`och var har jag påstått att kvinnor har äganderätt på att vara bitchiga? 

 

Män är enligt min åsikt och erfarenhet avsevärt mer bitchiga än kvinnor, men just ordet bitch (hynda) i sig är ett faktiskt femininum, inte ett maskulinum och heller inget hen om vi nu ska märka ord.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jaha`och var har jag påstått att kvinnor har äganderätt på att vara bitchiga?

Män är enligt min åsikt och erfarenhet avsevärt mer bitchiga än kvinnor, men just ordet bitch (hynda) i sig är ett faktiskt femininum, inte ett maskulinum och heller inget hen om vi nu ska märka ord.

Det var ett allmänt konstaterande, vilket kanske hade varit tydligare om jag citerat bilden istället.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...