Hoppa till innehåll

Bra torrent sida?


hoel

Recommended Posts

Har någon tips på bra torrent sida nu när TPB är borta? Gärna invite med mkt swesub. (och även kan skicka en invite såklart)

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Netflix / hbo?

Visst kostar typ 100 i månaden men då slipper du ladda ner och töla. Personligen föredrar jag netflix eftersom de har sök funktion de har inte hbo

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Netflix / hbo?

Visst kostar typ 100 i månaden men då slipper du ladda ner och töla. Personligen föredrar jag netflix eftersom de har sök funktion de har inte hbo

Har oftast inte allt jag söker tyvärr och har dom så är dom ca 6mån efter USA.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snart kommer han med trollspöt *poff*

Haha isf är det ruttet, för allt är inte upphovsrätts skyddat på en torrent sida.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Detta passar inte in på jaktsidan och vidare har vi tämligen solklara regler vad gäller piratkopiering och liknande, och eftersom swesub efterfrågades så handlar det om filmer och inte "fritt" material så denna tråden drar jag härmed i handbromsen på.

 

Vidare skall ni vara försiktiga med att leta alternativa ställen nu för de sista två dygnen har väldigt många fått otrevliga varningsmail från sina operatörer. Samtliga hade använt den fejkade kopian av tbp som huserar på .cr

 

Skaffa netflix i stället eller hitta en annan kanal att diskutera detta på eftersom vi är extremt strikta med att hålla oss på rätt sida lagen.

 

Mvh,

Admin

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...