Sax Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Nån som känner till nån labbe/wachtel parning som är på gång. Wachtel/spaniel kan också vara intressant. Tacksam för alla tips. Mvh Quote
JPA Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Bara lite nyfiken! Vad vill du få fram för egenskaper med korsning labbe/wachtel? Quote
Sax Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Är ute efter en hund som driver med skall i runt 5 minuter. Har hög samarbetsvilja och goda apportanlag samt skall vara mjuk och lättdresserad. Har en redan som funkar kanon, men vill ha en till. Quote
JPA Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Det är den ultimata slaskhunden Okej då vet jag! Låter ju lite spännande faktiskt! Ska sluta kladda i din tråd nu. Lycka till med letandet! Quote
hs_merkel Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Har jagat med båda blandningarna. Optimal hund för vilttäta marker. Som du skriver riktigt samarbete villiga. Grymma på att apportera. Dem jag jagat med. S. Quote
Sax Posted November 16, 2015 Author Posted November 16, 2015 Bumpar denna tråden då jag fortfarande letar... Quote
Recommended Posts