hs_merkel Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Undrar om någon har lite ris och ros om Almunge vildsvinshägn? Ligger närmare än Boda så därför frågan. S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkt Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Jag har två/tre kamrater som varit där. Alla nöjda. Har inte varit där själv men skulle inte tveka att åka dit om jag jag ville till testa hunden i hägn. Hls Rickard K-T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke_S Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Vi var där för 10 dagar sedan. Intrycket var att dom är proffs och har olika svåra svin. Men att dom gärna tar mina pengar och vill att vi kommer tillbaka igen... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbert Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Var där i somras ganska sent men ändå en varm kväll, släppte i ett medelsvårt hägn där grisarna inte tvekade att stanna emellanåt och fronta. Bra ställe och åker gärna dit igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle fille Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Farbror var dit i veckan och hade inget ont att säga om det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolle Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Var där i fjol på våren och sköt ett vildsvin för bastarden min. Helt ok tyckte jag. Men kompisen som var in före mig så måste till slut skjuta ena vildsvinet i självförsvar i princip. Det var väldigt aggressivt mot både hund och folk. Kommer nog att besöka dom igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts