Hoppa till innehåll

Vem tar hem kriegerpipor och byter den?


Nils l

Recommended Posts

Har försökt i ett års tid att få hjälp av stenroos men ingen svarar på telefon eller mail. Finns det någon duktig smed som inte tar skjortan för ett pipbyte? Vill inte ha någon lothar walther utan en premiumpipa men tycker att 11k är i blodigaste laget då jag får en ny pang för de pengarna. Vem anser ni vara lämplig kandidat för att byta pipa på min 223rem?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har valt Christer i Skövde samt köpt en Shielen från Sune på Åland till min 223AI. Pipan var väl runt 3000kr och jobbet 6000kr men då är det svarva, kapa, gänga pipan samt blueprinta lådan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man tackar för svaret!

Det är ändå två till tre tusen billigare än Jon P för samma jobb. Har du ett telefonnr också?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Försökte gå in på sunes på nätet men deras sida ligger nere då de överskridit sin datamängd. Känns ju stabilt...:(

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick svar från dem i dag. Första kontakten togs den 17/2 då vi gjorde en beställning på två pipor. Sedan har vi försökt att få en bekräftelse på ordern men inte lyckats. Ingen order till varken krieger eller shilen har gjorts av sunes på grund av brist på kundbeställningar. Glad att jag fick besked ändå även om jag makulerar ordern då jag inte vet om eller när pipämnena beställs. Måste hitta alternativ där det går fortare. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

prova fabian på walter borg . han fixar det utan problem . han har en egen vapen verkstad med alla papper .

å han är upplärd av stenroos

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

fabian har en bartlein cal 224  14"1 Lv profil hemma . han fixar det åt dig säger han ..  pm mig så får du han tele nr ..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 30 augusti 2016 at 19:54 Nils l sa:

Man tackar för svaret!

Det är ändå två till tre tusen billigare än Jon P för samma jobb. Har du ett telefonnr också?

Nej jag har skött kontakten via robsoft.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago furiren sa:

fabian har en bartlein cal 224  14"1 Lv profil hemma . han fixar det åt dig säger han ..  pm mig så får du han tele nr ..

Är det 1:8 i stigning och rostfritt?

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skickat PM! Kan bli en tur ner till södra Sverige igen då! Måste samtidigt varna någon ingen glömd och ingen nämnd att jag kommer att fara fram som ett vildsvin med trynet i backen efter svart trumpetsvamp trattisar och mera gula.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 hours ago Nils l sa:

Skickat PM! Kan bli en tur ner till södra Sverige igen då! Måste samtidigt varna någon ingen glömd och ingen nämnd att jag kommer att fara fram som ett vildsvin med trynet i backen efter svart trumpetsvamp trattisar och mera gula.

Haha! Är suget stort Nils? Gott är det iaf!:wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...