Hoppa till innehåll

Elmia, anyone?


vandraren

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag och frun kikar in på lördan om det löser sig med barnpassning, klubben för inbördes beundran vill att vi ska gå med i rasparaden men skrället får nog bli hemma i år. 

Hade varit kul att ses över en korv eller öl ifall fler är där då?? :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan försöka sammanställa dagar och personer framåt torsdag. Sedan får en person bestämma nån plats och tid per dag. Jag har planerat att gå på freda'n, så tid och plats kan jag ta på mig. Jag tror att platsen blir nära nåt matställe..... Kom gärna med tips på vad som inte får missas! Har för mig att Dansken har nån favorit som brukar dyka upp på Elmia. Nån annan får lobba för torsdag och lördag. På söndag får smålänningarna käka medhavd matsäck... 

p.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eller kanske sätta mig med detta på onsdag...?

jag tar freda'n hursomhelst, så får ni som besöker de andra dagarna ta tag i respektive dag.

p.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På Torsdag är jag där med 3:1/2 årig dotter. Så det blir nog mycket fika... Och kanske inte så mycket skytte. Kan nog hända att jag får åka upp en extra gång själv...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Besöker på torsdag med merxz och våra respektive.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag frugan och ett par kompisar drar dit på torsdagen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Åker upp på Torsdag om hälsan håller. Fint väder så denna T-shirt är sitter på min kropp. Samt vidhängande keps. Finns till och från i Karelare montern.P1010289.thumb.JPG.23655253538c75abdd053fbfc25bbdc6.JPG

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ledigheten beviljad på fredagen så du får stå ut med mig över en fika eller en skytteduell:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skytteduellen.....? Jag har varken pickadoll eller hölster.... Dock: fika kan ordnas, men förvänta dig ingen rutig duk!

Nu börjar det droppa in fler folk!

p.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dansken: jag kollar upp det

p.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hrrrrmmmm..... Jag åker ner också. Inte bestämt tors eller fredag. Ska ner med Fimpen och ta ett par ensamdagar på landet (närhet av Askersund) för att träna honom och njuta av lite tystnad :rolleyes: Så jag är inte bunden av vilken dag. Beror lite på hur sent jag kommer dit imorgon kväll. Har både jobb och en begravning att avverka först. Tors eller fre blir det iaf. 

Eftersom ena doggen min nödvändigtvis måste hänga med i bälteskoppel (ganska bra känneteckan, alltså. Helbrun KHVorsteh i bältet), så blir det kanske svårt att få det att lira med någon sammankomst dock :unsure: 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kommer med Vandraren på fredag. Jag känns igen på fritidskläder och ett alldagligt utseende... 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 hours ago Dansken sa:

Finns det något hundpensionat där nere ? Annars skiter det sig för min del i år............

Löser det sig inte så kommer hundgårn´ hemma ev stå tom torsdag då vi är hemma och vårat skrälle är i inhägnaden på tomten. en 25min utanför jkpg mot nässjö.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inget Elmia för mig. Jag skall ut i skärgården och se om det inte kan bli någon mink eller kanske havsöring. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dansken

Inväntar besked.... Fredag, salta killars dag, som gäller fortfarande?

p.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 hours ago alle sa:

Löser det sig inte så kommer hundgårn´ hemma ev stå tom torsdag då vi är hemma och vårat skrälle är i inhägnaden på tomten. en 25min utanför jkpg mot nässjö.

Jag tackar för erbjudandet, men jag vill gärna ha honom med nu när "mitt eget" hundpensionat är fullt..

Echo är "lite speciell" att placera.....

Det borde vara en affärside' att ha en rad hundbås med uppsikt skugga/ tak, upphöjt sittplats och en vattenskål i samband med mässområdet/ parkeringen.

Jag skulle gärna betala en peng för att ha min hund där (och jag kan absolut inte ha honom med in i vimlet bland folk och andra hundar)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

57 minutes ago JPA sa:

Kom och hälsa på mig och Simon på Elmia! 

20170525_084413.jpg

20170525_093841.jpg

Ser änna seriöst ut!!

Vi ses i morgon :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tycker fredagens samling blir hos Simon och JPA vid deras monter 12.30. Efter det blir det lagom att inta nån bit mat tillsammans, och utbyte av tankar, telefonnummer och annat. Ser vansinnigt fram emot morgondagen. Funderar på att anlägga en mohikan förr lätt igenkännelighet....

p.

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...