Hoppa till innehåll

Bio wad / nedbrytbar


JoPe

Recommended Posts

Hej!

Jag jobbar som forskare och i gruppen är flera jägare. Nu ska vi göra ett nedbrytningsförsök på något helt annat, och tänkte då att det vore ett fint tillfälle att testa hur snabbt dessa miljövänliga alternativen faktiskt bryts ner. Så nu letar jag med ljus och lyckta om det är någon som har några förladdningar jag kan få köpa i all hast, för experimentet börjar nästa vecka. 

Har du kanske några liggande och är lite nyfiken? Själv har jag inte kommit så långt i min handladdning, men jag kan själv bidra med vanliga plastförladdningar som referens ;) 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 hours ago JoPe sa:

Hej!

Jag jobbar som forskare och i gruppen är flera jägare. Nu ska vi göra ett nedbrytningsförsök på något helt annat, och tänkte då att det vore ett fint tillfälle att testa hur snabbt dessa miljövänliga alternativen faktiskt bryts ner. Så nu letar jag med ljus och lyckta om det är någon som har några förladdningar jag kan få köpa i all hast, för experimentet börjar nästa vecka. 

Har du kanske några liggande och är lite nyfiken? Själv har jag inte kommit så långt i min handladdning, men jag kan själv bidra med vanliga plastförladdningar som referens  

Kontakta  Svenska agenten för RIO/Eley   och fråga om dessa patroner tas in till Sverige ännu. Gör dom det så får man köpa och slakta et gäng patroner..

Gamebore har även  en stålpatron med Fiberkopp för stål, men jag har bara hört den finns i Danmark.... 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack det var två bra tips, hade inte tänkt på agenterna. Torsbo har varit väldigt tråkiga tidigare när jag försökt handla och inte varit intresserade av att skicka hagel, men de kanske blivit bättre ? 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...