Hoppa till innehåll

Garmin astro 320, skal?


Finskavapen

Recommended Posts

Har googlat lite men kammat noll. Försöker här ifall någon har info.

Har ärvt en astro 320 som kommer funka fint med min lilla vargvobbler, dock är gummit sprucket på sidorna så den ej är vattentät. Går det att få tag i ett nytt skal till denna handenhet?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Garmin borde väl vara tvungna att tillhandahålla reservdelar ännu (är väl lagkrav upp till 7 år efter att en produkt slutat tillverkas/säljas om jag inte missuppfattat något).

 

Alpha 50 ser ju ut att ha samma yttermått som Astro 320 och den säljs ju fortfarande. Inte omöjligt att detta skal passar även till Astron.

 

Annars så kan du ju alltid kolla med någon av firmorna som kör inbyteskampanj på Astron mot Alpha om du kan få köpa ett begagnat skal från någon av inbytesobjekten, eller byta ut din handenhet mot en som är hel - kan ju gissa att inbytesobjekten inte ska ut på marknaden igen.

 

Bara mina fem ören...

 

MVH

Alias

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Garmin har inga delar enligt dom själva, ringde idag och frågade. Får kolla dina andra tips.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

54 minutes ago Finskavapen sa:

Garmin har inga delar enligt dom själva, ringde idag och frågade. Får kolla dina andra tips.

Googlade lite på ämnet efter att jag postade mitt inlägg ovan. Jag får rätta mig själv, det finns inget krav på tillverkare att tillhandahålla reservdelar i ett visst antal år.

 

MVH

Alias

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...