Hoppa till innehåll

Någon mer än jag...


Annis

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • amakulu

    94

  • lsjonsson

    62

  • Annis

    51

  • ThomasMamre

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har jag också sett på sidan och fått se en del djur. Nice Annis!

:D

Haha, men det krävdes lite tjat för att få dit dej!! :D;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha, men det krävdes lite tjat för att få dit dej!! :D;)

Tjat & tjat vet jag inte men nu är jag där också iaf. ;D Är Du nöjd nu ??? ;) ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjat & tjat vet jag inte men nu är jag där också iaf. ;D Är Du nöjd nu ??? ;) ;D

Hehe, ja nu är jag nöjd!! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok

Jag undrar,,,kan man få bort den där förbenade reklamen runt bilden och på så sätt göra själva bilden större?

Sen vart jag nästan skogstokig idag då det bevisligen fanns 2 grisar på bild,men kameran sket i det !!!

Sen efter ett tag bestämde sej tydligen kameraran för att zooma.....på den lilla grisen........!!!

Jag ville se den stora då den såg rätt maffig ut !!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag undrar,,,kan man få bort den där förbenade reklamen runt bilden och på så sätt göra själva bilden större?

Sen vart jag nästan skogstokig idag då det bevisligen fanns 2 grisar på bild,men kameran sket i det !!!

Sen efter ett tag bestämde sej tydligen kameraran för att zooma.....på den lilla grisen........!!!

Jag ville se den stora då den såg rätt maffig ut !!

Om det går att ändra storleken på bilden vet jag inte..

Men kameran gör lite som den själv vill.. Haha, satt och kollade en gång på massor av djur när kameran helt plötsligt får frispel, snurrar runt lite, vrids neråt och zoomar in gräset och en snigel..  :D  Jag vet int, men jag tycker nog de större djuren är mer intressanta och tittar hellre på dem än på en snigel.. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag dubbelklickar i bilden så får jag helskärm 21"  nada reklam därmed, å andra sidan har jag inte sett ett enda jävla djur e de dolda kameran typ eller??? :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha...jag håller med dej...Shit!! om man kunde styra kameran ändå :D

Ja, det hade int vart så dumt.. Är ju rätt ofta som man vet att det finns djur där som bara är utanför kameran, men ändå så ser man bara vattenhålet eller så..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok
Jag dubbelklickar i bilden så får jag helskärm 21"  nada reklam därmed, å andra sidan har jag inte sett ett enda jävla djur e de dolda kameran typ eller??? :)

Tack för tipset  :D Nej för fan....mitt på dan syns det bra med djur...har nu sett antiloper,gris och apor :D

Idag var det en maffig gris som skådespelare,dock fattade inte kameran det.!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag dubbelklickar i bilden så får jag helskärm 21"  nada reklam därmed, å andra sidan har jag inte sett ett enda jävla djur e de dolda kameran typ eller??? :)

Oooh, så det går att få helskärm..!! Och här har jag suttit i flera veckor och tittat på den lilla bilden!!  :D

Om du bara har kollat nu så ser du nog int så mycket djur, möjligtvis att det kan komma nåt rovdjur eller så... Bästa tiden att kolla är på förmiddagarna och när solen håller på att gå ner, då brukar det vara massor med djur!! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag såg några elefanter idag  ;D

Har int jag sett idag.. :- Men igår såg jag en... :)  Tyckte det vart jättemäktigt första gången jag satt och kollade och det kom en elefant.. Tänk om man fick vara där på riktigt och inte bara sitta och kolla på en skärm!! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok

Jag har sett det live,i Tanzania... Jag har till och med farit runt i Mikumi Park utan guide....

En gång vart det speciellt spännande då honan knallat över vägen medans kalven vart kvar på andra sidan bakom bilen..!!!!!!  Hade då honan på max 10 meter med stora flaxande öron,då hon var orolig för sin kalv 8)

Kan berätta massor om tex.hur afrikanska bufflar uppför sej.........

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har sett det live,i Tanzania... Jag har till och med farit runt i Mikumi Park utan guide....

En gång vart det speciellt spännande då honan knallat över vägen medans kalven vart kvar på andra sidan bakom bilen..!!!!!!  Hade då honan på max 10 meter med stora flaxande öron,då hon var orolig för sin kalv 8)

Kan berätta massor om tex.hur afrikanska bufflar uppför sej.........

Åååh så orättvist... Jag vill ju oxå åka nånstans och se massa djur!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Såg två elefanter tidigare idag som drack vatten i minst 10 minuter. Kan hålla med om att kameran får frispel ibland.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok

Jag hade tur,som har föräldrar med god ekonomi :D

För övrigt har nog jag varit i Afrika ett 25 tal ggr.... En gång i Tanzania,en gång i Kenya, o säkert 20-25 ggr i västafrika :D

Jag har både fiskat och jagat på denna kontinent....herregud vilka minnen jag har :D :D

Som tur är minns jag det i kålroten fortfarande även om jag fyller 49 bast idag ;D

Japp,Afrika är ett häftigt ställe! Men Money rules!!!!!

Vad gör jag idag helst!!!!! JO,Jagar hare :D :D :D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hade tur,som har föräldrar med god ekonomi :D

För övrigt har nog jag varit i Afrika ett 25 tal ggr.... En gång i Tanzania,en gång i Kenya, o säkert 20-25 ggr i västafrika :D

Jag har både fiskat och jagat på denna kontinent....herregud vilka minnen jag har :D :D

Som tur är minns jag det i kålroten fortfarande även om jag fyller 49 bast idag ;D

Japp,Afrika är ett häftigt ställe! Men Money rules!!!!!

Vad gör jag idag helst!!!!! JO,Jagar hare :D :D :D ;D ;D ;D

Oj, fyller du år?? Grattis!!  :D

Hojja... Och jag som bara har varit i Norge, Finland och Danmark förrutom Sverige då förståss.. :-  Varför ville aldrig mina föräldrar resa?? >:( Jag vill oxå vara så berest ju!! Hmmm, när jag blir stor då ska jag resa runt massor!! (för man räknas väl int som vuxen än när man bara är 31 ??? :D )

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha :D

Nix ,vid 31 är man mittemellan :D :D ;D ;D

Vuxen är man väl inte fören man är över 40.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...