Hoppa till innehåll

Äta Älg testiklar??


Guest TP

Recommended Posts

:P... med tanke på att jag läser å skriver detta tidig morgon!. före frukost.. så vete fan om ja skulle få i mej något sånt!. skulle inte förvåna mej om de var gott!.. men bara tanken av å veta vad de är!.. neee Blääääää,,,, :-X :P :-X...

men men!. de skulle nog gå as packad!..  ;D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ni är nog bara i en känslig ålder,kan tänka mig att det kan vara förknippat med ångest för en del

som är lite osäkra på sin förmåga ;D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ni är nog bara i en känslig ålder,kan tänka mig att det kan vara förknippat med ångest för en del

som är lite osäkra på sin förmåga ;D ;D ;D ;D

Jag skulle inte äta hjärna. Och jag har svårt att tro att del skulle betyda brist på självförtroende.

Jag skulle inte äta naglar och jag har svårt att tro att det skulle vara för att jag var rädd för att inte kunna klia mig på ryggen.

Jag skulle aldrig äta avföring och det beror inte på att jag är rädd att bli homosexuell.

Allt ovanstående låter jag bli för att det helt enkelt är ÄCKLIGT. I den kategorin ingår även älgtesikel.......

:D;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte äta hjärna. Och jag har svårt att tro att del skulle betyda brist på självförtroende.

Jag skulle inte äta naglar och jag har svårt att tro att det skulle vara för att jag var rädd för att inte kunna klia mig på ryggen.

Jag skulle aldrig äta avföring och det beror inte på att jag är rädd att bli homosexuell.

Allt ovanstående låter jag bli för att det helt enkelt är ÄCKLIGT. I den kategorin ingår även älgtesikel.......

:D;)

Okej då jag tror dig ;)
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

kan inte tänka mig att det är nån större

skillnad på älg respektive får testiklar.

Är dom rätt tillagade så ok.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag åt en snorkråka en gång på den tiden tyckte jag inte det var så farligt men i dag tycker jag att det är ricktigt äckligt ;)skulle jag få testicklar serverat skulle jag pröva det kan ju va gott :P

Mvh.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag åt en snorkråka en gång på den tiden tyckte jag inte det var så farligt men i dag tycker jag att det är ricktigt äckligt ;)skulle jag få testicklar serverat skulle jag pröva det kan ju va gott :P

Mvh.

;D "asg"  ;D...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är väl med älgtestiklar som med Haggis när man ätit upp får man lite extra hår på bröstet bara!!!!!!!

Skulle det inte smaka, sköjl ned med xxxxxxxxx så går det bra.

Micke

Man ska inte dö nyfiken.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Gunilla

öhhh kanske är jag lite lätt äcklig då....men jag har ätit hrúts pung, när jag var på Island, och det kan ju inte vara så stor skillnad på en älg?

Och för er riktigt kvackelmagiga, så är paté av älg hjärna en ren delikatess! En fransman i ett jaktlag tog tillvara på varenda hjärna, frös och tog med hem till frankrike och fick så bra betalt att han på detta sät fiansierade nästa års  4 veckors höstsemester i Sverige. Och så hade han med av en utsökt paté som han bjöd på...några gubbar trodde hans kojade när han sa att den var gjord på en av hjärnorna han hade tagit hand om  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest bluebird

Jag har iaf testat fårtestiklar. Det är tydligen något slags delikatess på Island.

I varje fall så påstod vår isländska doktorand det när hon bjöd oss på dessa fårtestiklar, surhaj och annat mer eller mindre konstigt. (Vem vet, hon kanske bara fick en lustig historia med sig hem till Island om de dumma svenskarna hon lyckades lura...)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Min mamma har berättat vad dom åt/bjöds på när dom hälsade på sin vänner på Island.

Div. Ögon, testiklar och surhaj mm.

En särskilt äcklig historia om surhaj. Men den får hon själv berätta om. :-X

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D.. får ja välja mellan surhaj å älgkulor!.. så väljer ja kulorna!.. har testat hajgrejen!... å de var inte hallon smak!...  :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag och en kompis kom på en god iden under fyllan.....Vi kom in på rosa elefanter och kom då på dessa rosa musungar vi hade (ormmat).

Så vi började langa ner en var i wiskeyn och sen blev det en grej av det. Så man fick ingen wirre utan rosa mus.

Sen urartade det sig till syrsor, sophobars och mjölmask givetvis allt levande  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag och en kompis kom på en god iden under fyllan.....Vi kom in på rosa elefanter och kom då på dessa rosa musungar vi hade (ormmat).

Så vi började langa ner en var i wiskeyn och sen blev det en grej av det. Så man fick ingen wirre utan rosa mus.

Sen urartade det sig till syrsor, sophobars och mjölmask givetvis allt levande  ;D

;D ;D ;D.. kommer du ihåg när vi åt levande fisk Roggman!...  ;D ;D ;D... kittlar döttskönt i kistan!..  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag vet en som har provat på det och han åt rå levande mört toket. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...