Hoppa till innehåll

Älg och grisskinn, var?


Guest Savin

Recommended Posts

Hejsan!

Är ute efter älg och grisskinn. Jag har sett att det finns skinnbitar från kanin till apporterande hundar. Nu är jag ute efter samma sak fast gris och älgskinn. Om det köpes i affär eller om någon här på forumet känner sig manad att sälja en bit skinn till mig så får ni gärna hojta till!  :-*

Mvh,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest MUSKÖT 2
Hejsan!

Är ute efter älg och grisskinn. Jag har sett att det finns skinnbitar från kanin till apporterande hundar. Nu är jag ute efter samma sak fast gris och älgskinn. Om det köpes i affär eller om någon här på forumet känner sig manad att sälja en bit skinn till mig så får ni gärna hojta till!  :-*

Mvh,

De flesta jaktlag har väl fått gräva ner några stycken älgskinn i höst. Så fråga närmsta älgjaktlag.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vart finns du? Hur mycket behöver du?

Mvh!

Skåne just nu, men kommer i Januari att befinna mig i Uppsala i två månader. Det är ingen brådska med skinnen så om det går att ordna då vore kanon.

Hum, jag tar gärna två st av vardera @ 1m x 1m så kan man dela upp dom i lite mindre bitar.

Allt är av intresse!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

De flesta jaktlag har väl fått gräva ner några stycken älgskinn i höst. Så fråga närmsta älgjaktlag.

Gräva ner ??? ??? ??? ;D Här uppe får Vi salt av han som köper våra skinn för att dom ska hålla sig tills han kommer och hämta dom.

Hejsan!

Är ute efter älg och grisskinn. Jag har sett att det finns skinnbitar från kanin till apporterande hundar. Nu är jag ute efter samma sak fast gris och älgskinn. Om det köpes i affär eller om någon här på forumet känner sig manad att sälja en bit skinn till mig så får ni gärna hojta till!  :-*

Mvh,

Hur mycket skinn vill Du ha ??? ??? ??? ;D Ett helt kalvskinn kan jag ordna åt Dig om det är det Du vill ha el. ska det vara från en vuxen ??? ??? ??? ;D

Det är saltat och klart så det håller sig tills Du har vägarna förbi. ;D ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gräva ner ??? ??? ??? ;D Här uppe får Vi salt av han som köper våra skinn för att dom ska hålla sig tills han kommer och hämta dom.

Hur mycket skinn vill Du ha ??? ??? ??? ;D Ett helt kalvskinn kan jag ordna åt Dig om det är det Du vill ha el. ska det vara från en vuxen ??? ??? ??? ;D

Det är saltat och klart så det håller sig tills Du har vägarna förbi. ;D ;)

Ett kalvskinn tackar man ju inte nej till! ;) Vägarna förbi? Humm...  :P

Posten kanske inte gillar kalvaskinn?  ::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ett kalvskinn tackar man ju inte nej till! ;) Vägarna förbi? Humm...  :P

Posten kanske inte gillar kalvaskinn?  ::)

Det går väl att stoppa ner i en säck och tejpa igen den och sedan ner i en kartong med och på en lastbil sedan. ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...