Publicerat December 11, 200718 yr Hej, Rasmus heter jag och loggade mig precis här. Tyckte det kunde vara kul att presentera sig. Brukar mest gå in då och då för att se vad som diskuteras och känna av stämningen för olika ämnen. Jobbar som marknadsansvarig på tidningarna Jaktmarker och Fiskevatten, Fiske för Alla och Allt om Flugfiske. Bor i Saltsjö-Boo utanför Stockholm med min familj och är i grund och botten flugfiskare men tog upp jakten i och med mitt jobb. Jakten gick snabbt upp till delad förstaplats med flugfisket. Tog jägarexamen med ThomasMamre här om jag inte gissar fel. Självklart vill vi att våra tidningar ska vara svar på era böner så...hör gärna av er till mig med tips på hur vi kan göra tidningarna bättre, spännade nyheter, makalösa reportageuppslag, samarbetsförslag, nya sätt att nå ut till er läsare osv. rasmus.gustavsson@lrfmedia.lrf.se Väl mött, Rasmus
Publicerat December 11, 200718 yr Du är mycket välkommen! Okej, tack för att ni tar emot våra synpunkter, skyll er själva nu. Gillar att slänga in nån kommentar ibland på sånt jag vill ha bättre. ;D 8)
Publicerat December 11, 200718 yr Hej på dig och välkommen! En sak jag tycker att jaktmarker och fiskevatten ska göra är att få med repportaget från har/rådjursjakten i Finnbo som jag var med på fortast möjligt! Det kunde ta upp till ett år sa reportern.
Publicerat December 11, 200718 yr Hej på dig och välkommen! En sak jag tycker att jaktmarker och fiskevatten ska göra är att få med repportaget från har/rådjursjakten i Finnbo som jag var med på fortast möjligt! Det kunde ta upp till ett år sa reportern. Det gör oftast det, tidningarna sätts inte ihop månaden innan de publicerad, åtminstonde inte reportagen utan det sker långt i förväg. Oftast så följer reportagen säsongens gång så att säga så har du tex varit med på en rådjursjakt så kommer den i oktober november kommande år. Skillnaden är då nyhetsreportagen osv.. Mvh!