Publicerat December 11, 200718 yr Jag heter Magnus och har väl egentligen inte rätt att husera här då jag inte jagar än, men snart är det ändring på det.. j-examenskursen är nämligen bokad till i slutet av januari -08. Jag bor i sthlm, men fejkar el-allergi så ofta jag kan och flyr till stugan utanför Ytterhogdal. Jag har fiskat hela mitt liv och alltid tyckt att jakt verkat spännande, men aldrig fått ändan ur.. förän nu då.
Publicerat December 11, 200718 yr Välkommen, ja brukar köra förbi ytterhogdal då ja blåser till jaktstugan mellan särna och idre lycka till med jägarexamen mvh
Publicerat December 12, 200718 yr Hej och välkommen!Vart i Stockholm bor du? jag bor i årsta. antar att du också bor i stan eftersom du frågar..
Publicerat December 12, 200718 yr Hje o välkommen. lycka till med J-examen..... Micke Ps. Hade jag bott i Sth så hade jag också flytt stan så mycket som möjligt.... ;)
Publicerat December 12, 200718 yr Hje o välkommen.lycka till med J-examen..... Micke Ps. Hade jag bott i Sth så hade jag också flytt stan så mycket som möjligt.... ;) Instämmer med Mick till 100% mvh Johannes
Publicerat December 12, 200718 yr ;D jägare eller inte jägare!.. så länge vi har ett delat intresse så är alla välkommna!.. hoppas du kommer att trivas och at du får din examen snart!... MVh ThomasMamre!.
Publicerat December 21, 200718 yr Jag heter Magnus och har väl egentligen inte rätt att husera här då jag inte jagar än, men snart är det ändring på det.. j-examenskursen är nämligen bokad till i slutet av januari -08. Jag bor i sthlm, men fejkar el-allergi så ofta jag kan och flyr till stugan utanför Ytterhogdal. Jag har fiskat hela mitt liv och alltid tyckt att jakt verkat spännande, men aldrig fått ändan ur.. förän nu då. välkommen!
Publicerat Januari 2, 200818 yr Välkommen hit. Lycka till med jägarexamen. En rolig tid att genomgå jägarexamen.
Publicerat Januari 2, 200818 yr Hej och välkommen hit..lycka till med jägarexamen det är rolig tid att genom gå :D
Publicerat Januari 3, 200818 yr Hej! Kul med en till årstabo! jag bor också i årsta, vid snigeltorget..... pm:a om du behöver hjälp med något inför jägarexamen, kanske hjälp med andra böcker eller vad det kan vara!