Publicerat December 13, 200718 yr Hej ! For Er som inte kanner mej sa heter jag Patrik, bosatt i Sault ste Marie, Michigan, USA. Har bott i USA i narmare 6 ar nu, tiden ramlar ivag med rasande fart. Det ar val ingen hemlighet att min passion ar jakt&fiske. Jagar i princip allt har i Staterna, med ett undantag for ekorre, vet inte vad jankarna ser i den jakten, men det ar en personlig bedomning. Under sen-sommaren blir det mycket gas och andjakt, hosten agnas at vitsvanshjorten, och vintern at smavilt. Det som kanske skiljer mej fran manga jagare ar jag ar en hangiven pilbagsjagare. Hoppas for allt i varlden att Ni i Sverige kommer fa uppleva denna jaktform. Nar jag ar i Sverige, dom fa veckorna om aret, sa forsoker jag jaga fagel med mera. med "Kolja". Det har var lite om mej, om det ar nagot, sa tveka inte att fraga. MvH//Pk
Publicerat December 13, 200718 yr Välkommen hit ;D Kanske skulle du göra en investering i ett svenskt tangentbord ;D
Publicerat December 13, 200718 yr Författare Pat, nej da jag har inte glomt dej, ska lagga till att du ar min hjalte, mentor, och raddare ;D du jag flyger in den 20e ringer nasta Torsdag, ja man kanske skulle inskaffa ser ett Svenskt tangentbord nar man aker over...he he sa folk forstar vad jag svammlar om.
Publicerat December 13, 200718 yr ;D välkommen ska du vara!..kul med någon från andra sidan pölen!.. ;D... å att du gillar båg jakt har jag redan märkt!.. lite avis e man juh att du redan har den möjligheten!.. blir de av här i Swe.. så ska ja bjuda in dej på rådjurs jakt när du e här på besök!.. MVh ThomasMamre!.
Publicerat December 13, 200718 yr Författare Man tackar och bockar Thomas ! Ja det ar lite anorlunda pa andra sidan polen, pa bade gott och ont. Man tanker inte pa att man inte far jaga dar med bage, det har blivit sa sjalvklart ! Bagjakten ar pa gang dar i Sverige, sa ha talamod, jagarbroder
Publicerat December 13, 200718 yr Tjockskalle! du pratar ju utan åäö i sverige å... ;D mvh johan, tierp
Publicerat December 13, 200718 yr Författare Wasberg !!! Funderade om du skippat fagel jakt med skidor, och avancerat till FIS , blir det nagon gris for dej i Skane :D
Publicerat December 13, 200718 yr Wasberg !!!Funderade om du skippat fagel jakt med skidor, och avancerat till FIS , blir det nagon gris for dej i Skane :D åjo, var upp med PA i helgem o drog ett vasalopp i skogarna, vart en varsin orr o tjäder tupp.... gris har det väll blitt nån...
Publicerat December 13, 200718 yr Författare Pat namde lite fagel jakt, aker du med upp, antar att vi drar norr over?
Publicerat December 13, 200718 yr Pat namde lite fagel jakt, aker du med upp, antar att vi drar norr over? blir hemma ett tag nu, var ju upp i helgen... har lite o stå i hemma å, ska ju få tillökning i februari å...
Publicerat December 13, 200718 yr Författare Man far gratulera, det var ju ett tag sen, sjalv blir jag i Sverige till den 5-7 jan, fick inte mer ledigt av regeringen, sen lar man tillbaka
Publicerat December 13, 200718 yr ;D verkar som du har oturen å känna den där jonka, ... ja ja!.. alla kan vi juh inte vara perfekta!.. ;D ;D ;D ;).. å kolja verkar juh osså vara någon bekant till dej!.. kolja ska ner till mej!.. ja bor nästan granne med den där typen jonka!.. å skjuta en bock till våren!. förra gången han var här blidde ja utkallad på eftersök!.. .. mvh Mamre!..
Publicerat December 13, 200718 yr Författare ;D verkar som du har oturen å känna den där jonka, ... ja ja!.. alla kan vi juh inte vara perfekta!.. ;D ;D ;D ;).. å kolja verkar juh osså vara någon bekant till dej!.. kolja ska ner till mej!.. ja bor nästan granne med den där typen jonka!.. å skjuta en bock till våren!. förra gången han var här blidde ja utkallad på eftersök!.. .. mvh Mamre!.. Ha ha, ja vi har ju vara brister , Kolja ar en barndomskamrat sa man har spenderat lite tid med han, jag har varit ner till Era marker nagot ar sedan med kolja, Du, det ar inte sa att du har en Jamte ! Eftersok, ja det later som du traffat kolja :D, nej da, han ar en utmarkt jagare ! Johka skot nagot taget ur Disneys Bambi, men vi hade en trevlig jakt, du far fraga han, nar han var upp till oss och vissade oss hur man aker skidor
Publicerat December 13, 200718 yr , Du, det ar inte sa att du har en Jamte ! Eftersok, Johka skot nagot taget ur Disneys Bambi, men vi hade en trevlig jakt, du far fraga han, nar han var upp till oss och vissade oss hur man aker skidor Nopp har ingen Jämte!.. jag har världens första jaktboxer!.. ;D ;D ;D som jag bla gör eftersök med och han ställer grävling!. samt stöter rådjur!.. http://www.youtube.com/watch?v=rfKNqLD4Az0 jo ja vet johoka skuter på allt!.. ;D ;D ;D... skulle varit kul å se herrarna åka skidor!.. ;D ;D ;D ;D.... :-* Mvh Mamre