Publicerat December 15, 200718 yr jag är en 16 årig grabb som går på Ryssby jakt och viltvård. kommer från Valdemarsvik igentligen. jagar så ofta jag kan, och letar just nu efter en hund. har tillgång till några jaktmarker runt om. 100ha +75ha eget, jobb 750ha, jaktlag 700+800ha där jag jagar.
Publicerat December 15, 200718 yr ;D välkommen till forumet!... hoppas du kommer trivas!.. Mvh Mamre!.. .
Publicerat December 15, 200718 yr Författare de e ju alla fall ett bra välkomnade.. så jag kommer nog trivas
Publicerat December 15, 200718 yr de e ju alla fall ett bra välkomnade.. så jag kommer nog trivas Det hoppas vi, trevligt gäng på det här forumet!
Publicerat December 15, 200718 yr Bor du fortfarande i Valdemarsvik? Jag jobbade där till för lite mer än ett år sedan och bodde då i Helgenäs. //Roggman66
Publicerat December 15, 200718 yr Författare Bor du fortfarande i Valdemarsvik? Jag jobbade där till för lite mer än ett år sedan och bodde då i Helgenäs.//Roggman66 ja jag bor där när jag inte är i skolan. Västertryserum. men som sagt går ju i skolan 5dagar i veckan 30mil bort. så jag är bara hemma på helgerna.
Publicerat December 16, 200718 yr Jag har för mig att det finns en hel del vildsvin där i dina trakter ;D Inte alltför långt då från min kåk i H-näs ;D
Publicerat December 16, 200718 yr Författare Jag har för mig att det finns en hel del vildsvin där i dina trakter ;D Inte alltför långt då från min kåk i H-näs ;D ja dom börjar komma så småt. men just där jag bor har dom inte kommit så värst. med några km bort i skedshult/öjelsbo där har dom en hyfsat bra stam. men vist strögrisar är det rätt gott om. och ja de e inte så långt till helgenäs.
Publicerat December 16, 200718 yr Författare Hej och välkommen!Skedhult.. Svensk Jakt gamla redaktion? Mvh! nej skedhult ligger utanför eksjö. skedshult ligger 1,5-2mil utanför valdemarsvik/östergötland.