Publicerat December 16, 200718 yr Funderar att köpa en ny oljerock. Kollade lite på nätet efter min gamla rockmodell "gamefair" verkar inte finnas längre. Nån som har nån koll på vad det är som skiljer modellerna åt egentligen,är det längden på dom eller vad,fickorna verkar ju detsamma? Har en border och en gamefair,märker ingen större skillnad på dem den ena är dock blå. En bra oljerock till jakt alltså..finns det nån oljerockskännare på forumet? mvh
Publicerat Januari 7, 200818 yr Hej..Har ett dussin Barbours i olika modeller.Använder mest en Beaufort för jakt,i brunt.Skillnaderna mellan modellerna är längden(kolla in dina här),fickor och grovleken på tyget,det kan ibland vara lite speciella utföranden emellanåt.Har köpt alla mina beggade ifrån England,fina jackor till ca en tredjedel av nypris,so you can´t go wrong..Kolla in Barbours hemsida å hittar du en lämplig,PMa mig så kan jag kolla om killen jag köpt de flesta av har på lager.Annars eBay.co.uk.. mvh borano20
Publicerat Januari 7, 200818 yr Författare Tack för tipset,ska surfa in på ebay å spana lite, och javisst du har pm ;D