Publicerat December 17, 200718 yr Var på Stora Stockholm (hundutställning).... våran gamling Casper en flat hane, blev bästa veteran i rasen och andra bästa hane i rasen.... Bis 1 blev nåt naket helvete.... men det blev en Braco Italiano som blev Bis 2 hur som haver så var det en rolig helg ... mycket roliga hundar och många skrattretande hussar och mattar...... vissa är så....... ja... töntiga eller vad man ska säga ...... Ser fram emot My Dog i Göteborg då min tysk skall ställas för första gången..... och världsutstälningen som är i sthlm nästa år... hoppas då att Peter(parys) ska ställa Fiffi (tysk) hon är så vacker ........eller hur!!!!! so long//Johannes
Publicerat December 17, 200718 yr Var på Stora Stockholm (hundutställning).... våran gamling Casper en flat hane, blev bästa veteran i rasen och andra bästa hane i rasen....Bis 1 blev nåt naket helvete.... Grattis Men hundnörd som jag är måste jag få påpeka att faraohundar är inte på något vis nakna...
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Grattis Men hundnörd som jag är måste jag få påpeka att faraohundar är inte på något vis nakna... Ja, jag får väll be om ursäkt då hmm den såg naken ut ......... ;D
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Nu var man ju ohyfsad oxo....... Tack för grattulationerna
Publicerat December 17, 200718 yr Asså...detta forum är för jägare och deras hundar....inte rosetthundar !!!!!!!! ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-*
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Asså...detta forum är för jägare och deras hundar....inte rosetthundar !!!!!!!! ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* Jag jagar med dom oxo!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat December 17, 200718 yr Asså...detta forum är för jägare och deras hundar....inte rosetthundar !!!!!!!! ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* Gnäll gnäll gnäll :-*
Publicerat December 17, 200718 yr Författare ;D Var det någon annan som var där???? Och varför hade inte tjtk någon rasmonter???
Publicerat December 17, 200718 yr Gnäll gnäll gnäll :-* Nån annan rosetthunds uppfödare som blev uppretad minsann......
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Nån annan rosetthunds uppfödare som blev uppretad minsann...... det var rolich
Publicerat December 18, 200718 yr Nån annan rosetthunds uppfödare som blev uppretad minsann...... Den dagen jag inte förenar funktion med exteriör lägger jag av som uppfödare. Det är ett löfte 8)
Publicerat December 18, 200718 yr Asså...detta forum är för jägare och deras hundar....inte rosetthundar !!!!!!!! ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* : BIG-5 blir man så glad över Och även som eftersöks och jakthund går det bra ;D :-*
Publicerat December 18, 200718 yr Den dagen jag inte förenar funktion med exteriör lägger jag av som uppfödare. Det är ett löfte 8) Kan bara instämma fullt i ovanstående :-*
Publicerat December 18, 200718 yr Var det någon annan som var där???? japp... Gumman ställde beageln... gick inge vidare... mvh!
Publicerat Mars 5, 200818 yr Nån som vet när "my dog" i göteborg är, funderar på att bara gå dit och ta mig en titt på alla ståtliga jakthundar, och kanske få skåda Beaglarna lite extra:D