Publicerat December 18, 200718 yr http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?t...ntent=art370228 obs läs hela bild texten undrar vem dom syftar på ..........
Publicerat December 18, 200718 yr http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?t...ntent=art370228obs läs hela bild texten undrar vem dom syftar på .......... Jösses
Publicerat December 18, 200718 yr Ha ha, tamejfan det sjukaste jag sett. O andra sidan har det löst sig med sista julklappen åt frugan... ;D
Publicerat December 18, 200718 yr Författare ja och fan ta henne om det inte var en sådan hon önska sig ...eller ....
Publicerat December 18, 200718 yr Ha ha, tamejfan det sjukaste jag sett.O andra sidan har det löst sig med sista julklappen åt frugan... ;D Ringer när den är klar ;D ;D ;D
Publicerat December 18, 200718 yr Undrar om det faktiskt finns dårar som köper det där??? Klart det finns..kallas väl för personlig dildo !
Publicerat December 18, 200718 yr Snart är den väl utsedd till årets julklapp i AF. Tack Pertan för erbjudandet men hon föredrar rejäla doningar.. :-* ;D
Publicerat December 19, 200718 yr Snart är den väl utsedd till årets julklapp i AF.Tack Pertan för erbjudandet men hon föredrar rejäla doningar.. :-* ;D du får väll göra en till min fru då!... nu när jag kommer hem på heltid!.. ;D ;D..... MVh
Publicerat December 19, 200718 yr Har en polare som självklart köpt och provat produkten (jepp, han är lite sisådär)! Tjenen hans vart glad ;D
Publicerat December 19, 200718 yr Var in på teknikmagasinet igår, det har nu kommit en ny variant av denna. Man kan numera göra ett ljus. Något att ge svärföräldrarna kanske? Personligt är det ju...för att uttrycka sig lindrigt. /Mvh Jonas
Publicerat December 19, 200718 yr Författare frun tyckte det var en lysande ide' så kan jag lämna plånboken hemma också,, när jag jagar!!! så har hon det bästa av mig fast jag inte är hemma..........
Publicerat December 20, 200718 yr Har sett den förut. Skulle faktikt vara en kul grej. Funderar på att köpa en.
Publicerat December 20, 200718 yr Finns en i choklad också mmmmm fint å äta lite snopp på kvällskvisten