Publicerat December 18, 200718 yr Jag läste i lokaltidningen idag att man hade hittat en drevertik utan ägare, i Lammhultstrakten. Ingen här som känenr någon som blivit av med en sådan de närmaste månaderna? Jag tror det var en brun och vit tik. Inget halsband och ingen märkning, vad jag minns.. Någon som vill ha mer info så tjoa till.. eller ring polisen i Växjö.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.