Publicerat December 20, 200718 yr Hej! Linda heter jag, bosatt i Finland, har varken jaktkort eller jakthund än så länge utan smyger bara omkring här av pur nyfikenhet än så länge. Tar jaktkort i vår och hoppas kunna spionera lite mer på bekantas jakthundar i arbete. Jag har en kooiker på två år, som jag lär väldigt mycket av och kommer att skaffa en till hund om 1-2 år. Kooikern apporterar sjöfågel, men är inte jakttränad egentligen. Eftersom jag blivit allt mer intresserad av jakt så lutar det lite åt en fågelhund, gärna någon som ev också kunde användas på rådjur.. Bered er på dumma frågor från en som inte kan nånting ännu. ;D
Publicerat December 20, 200718 yr Hej och välkommen! Inga frågor är för dumma för att ställa. ar däremot beredd på lite dumma svar!
Publicerat December 20, 200718 yr Välkommen hit! Som Ijahman säger så är inga frågor för dumma. //Roggman66
Publicerat December 21, 200718 yr Hoppsan tjejer på gång!! då vill jag oxå välkomna // Jansson tur hon bor långt bort så hon kan hålla sej undan!.. ;D ;D ;D ;) Välkommen på sej linda!.. hoppas du kommer trivas!.. Mvh Mamre!,,,
Publicerat December 21, 200718 yr Fler finnpajsare välkommen! Var i Finland? söderut kanske då du talar om rådjuren...
Publicerat December 22, 200718 yr Oj! Tack för ett varmt välkomnande! Helt rätt gissat med södra Finland. Jag kommer från Åland och det är där jag har tillgång till marker. Om någon har ett spännande jobb på lut åt en kapabel och glad miljöpedagog/friluftsnissa/utbildnignsadministratör så kan jag bo lite var som helst. Ledig från och med maj. ;D