Publicerat December 20, 200718 yr Jag var missnöjd med min m90 värme jacka så jag sydde om den lite till en förstärknings jacka i stället. Å så här blev skapelsen när jag sytt på muddar ny dragkedja o muddar kapat kragen o längden på jackan ;D Mvh.
Publicerat December 20, 200718 yr Stora starka Flexis med en SYMASKIN Klart otippat ;D ;D ;D Fördomsfullt javisst ;D Det blidde en bombarjacka ;D //Roggman66
Publicerat December 20, 200718 yr Fan vad du är händig! Nästa gång du kommer hit och jagar med mamre ska jag samla ihop gamla jackor som dragkedjorna behöver bytas på så kan du få ta dig an dom. ;D
Publicerat December 20, 200718 yr Stora starka Flexis med en SYMASKIN Klart otippat ;D ;D ;D Fördomsfullt javisst ;D Det blidde en bombarjacka ;D//Roggman66 Ja lite otippat kanske va ;D .... men den såg ut att blivit bra .... blir syjunta nästa gång du kommer nu då.... ;D :-* Mvh.
Publicerat December 20, 200718 yr Snyggt Flex! Det är ju en jäkla tur att det finns lite händiga karlar också så att man inte behöver anlita kvinnfolk för jämnan. Hälsning från en till som inte har tummen mitt i handen. ;D
Publicerat December 20, 200718 yr Flex...nu för tiden är det endast assyrier eller syrianer som är skräddare...... Vilket land är du ifrån ?????
Publicerat December 21, 200718 yr ;D symaskin å gayglasögon!... ;D... :-* :-* :-* :-* flytta upp till mej flexen!.. ;D ;D ;D.... ;) MVh
Publicerat December 21, 200718 yr Författare Se så telgetok o thomas inte vara aven sjuka nu för att ni får krypa för regeringen när ni ska ha not dylikt gjort hemma ;D :-* Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr Se så telgetok o thomas inte vara aven sjuka nu för att ni får krypa för regeringen när ni ska ha not dylikt gjort hemma ;D :-*Mvh. tyvärr så e de svärmor som syr här hemma!.. ;D ;D ;D... :-* MVh
Publicerat December 21, 200718 yr tyvärr så e de svärmor som syr här hemma!.. ;D ;D ;D... :-*MVh jag kan lära dig....
Publicerat December 21, 200718 yr jag kan lära dig.... Kommer å ta LÅÅÅÅÅng tid!.. e de oki!... ;D Mvh
Publicerat December 21, 200718 yr Kommer å ta LÅÅÅÅÅng tid!.. e de oki!... ;D Mvh heeeelt ok :-* du vet ju vad jag jobbar med... så jag ska nog kunna lära dig ett o annat också....