Publicerat December 23, 200718 yr Någon som vill jaga ripa?? Tänkte väl det. Har hittat en jaktresa på ripa. 5 övernattningar o 3 dagars jakt. Inkl helpension på lokala råvaror som älg , ren , röding o ripa. Alla trp o skidutrustning samt en 22 lr eller 22wm att hyra. 16 800 Sek . Billigt om det är värt mer.
Publicerat December 23, 200718 yr Någon som vill jaga ripa?? Tänkte väl det. Har hittat en jaktresa på ripa. 5 övernattningar o 3 dagars jakt. Inkl helpension på lokala råvaror som älg , ren , röding o ripa. Alla trp o skidutrustning samt en 22 lr eller 22wm att hyra.16 800 Sek . Billigt om det är värt mer. Jag kan ge dig samma paket men med 5 dagars jakt billigare!
Publicerat December 23, 200718 yr Författare Jag kan ge dig samma paket men med 5 dagars jakt billigare!Tänkte nog det oxå ;D
Publicerat December 23, 200718 yr 700 kronor, men då får du äta snabbmakaroner, köpa jaktkort själv, hyra skidor själv mm.. Egentligen kan du helt enkelt bara skicka pengarna till mig och åka som du finner bäst själv?
Publicerat December 23, 200718 yr Författare fasen jag tyckte det var dyrt.Inget mot vad jag tyckte. Lägg till några tusen och du får en vecka i Afrika inkl flyg ;D
Publicerat December 23, 200718 yr Jag tycker priset låter ok. För jag antar att det är ett seriöst företag som anordnat allt smidigt och bra, samt att övernattningarna inte är ett lurkigt vandrarhem eller liknande.
Publicerat December 25, 200718 yr fasen jag tyckte det var dyrt. Japp. Nu vet du va du e skyldig mig x2 + Hundtillägg : ;D ;D ;D
Publicerat December 25, 200718 yr Japp. Nu vet du va du e skyldig mig x2 + Hundtillägg : ;D ;D ;D fan det är dyrt och ha dig till vän. ;D
Publicerat December 25, 200718 yr Jag e ju för fasiken GRATIS, än så länge!! : Ville bara ha lite extra pluspoäng i kanten nu när du vet värdet på min vänskap ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Gåsjakt kan man köpa från 500 o uppåt ;D ;D ;D
Publicerat December 25, 200718 yr Jag e ju för fasiken GRATIS, än så länge!! :Ville bara ha lite extra pluspoäng i kanten nu när du vet värdet på min vänskap ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Gåsjakt kan man köpa från 500 o uppåt ;D ;D ;D du får många plus av mig. dock kan jag kanske bjuda igen då jag köpt en trädskällare, det börjar närma sig tror jag köper en under 2008.
Publicerat December 25, 200718 yr Men de kan man ju int jaga ripa över, väl ??? : ;D Satsa på en redi jycke ist, läs BRETON! Toppfågel hittar du ju ändå! Men de skulle va bra kul att jaga över en träskällare. Särskilt en Norrbottenspets. Ska tydligen finnas en uppfödare i Ångetrakterna om ja int missminner. Back to tråden ;D De e absurda priser de tar för arrangerade jakter på fjället.
Publicerat December 25, 200718 yr Författare Men de kan man ju int jaga ripa över, väl ??? : ;DSatsa på en redi jycke ist, läs BRETON! Toppfågel hittar du ju ändå! Men de skulle va bra kul att jaga över en träskällare. Särskilt en Norrbottenspets. Ska tydligen finnas en uppfödare i Ångetrakterna om ja int missminner. Back to tråden ;D De e absurda priser de tar för arrangerade jakter på fjället. Jag har ju ingen aning om vad det kostar egentligen. Men att anta detta pris när det dessutom tydligen var jakt på snö med kulgevär syns mig mkt främmande. Men är nog exklusivt o exotiskt för utländska jägare.
Publicerat December 25, 200718 yr Jag har ju ingen aning om vad det kostar egentligen. Men att anta detta pris när det dessutom tydligen var jakt på snö med kulgevär syns mig mkt främmande. Men är nog exklusivt o exotiskt för utländska jägare. Ingen här som fattar att vår vän amakulu bara retas med er.. Själv tänker jag på föregående trådar i ämnet ;D