Publicerat December 27, 200718 yr Hur många härinne är det egentligen som åker sporthoj och som även åker bana?? Kunde va kul o se om det är nån man träffar på ute på bankörningar som även jagar.. här får ni en bild på mitt ekipage.. och en liten film..
Publicerat December 27, 200718 yr Har legat nere ett tag då jakten tagit all tid, men det blir nog en ren banracer nästa gång, då det för hälsan känns onyttigt att fara fram som jag gjort : Men det väcker begär ;D ;D ;D
Publicerat December 27, 200718 yr Blir nog även ett mc byte för mig till sommaren. Har nu en FZ1, men funderar på en R1 just för att kunna köra lite bana när tillfälle ges 8).
Publicerat December 27, 200718 yr ;D har väll aldrig varit någon sporthojs fantast!.. men de e lite ballt å se på!.. e med inne på glidarhojan!. typ de välkända kvalitets märket HD... ;D ;D ;D... MVh
Publicerat December 27, 200718 yr ;D har väll aldrig varit någon sporthojs fantast!.. men de e lite ballt å se på!.. e med inne på glidarhojan!. typ de välkända kvalitets märket HD... ;D ;D ;D... MVh fördelen med HD är väl att de är lika spännande att åka 80km/h som det är med en R1 i 280km/h men man får behålla kortet och kanske livet då omgivningen inte hyser någon som helst förståelse för detta 8)
Publicerat December 27, 200718 yr fördelen med HD är väl att de är lika spännande att åka 80km/h som det är med en R1 i 280km/h men man får behålla kortet och kanske livet då omgivningen inte hyser någon som helst förståelse för detta 8) ;D ;D ASG ;D ;D helt sant!.. de är alltid med stor spänning man går in i kurvorna!.. även i låga farter!.. ;D ;D MVh
Publicerat December 27, 200718 yr typ de välkända kvalitets märket HD Typ den här, kan rekomenderas. mats
Publicerat December 27, 200718 yr Ni har ju missat meningen med att åka mc..glida kan man göra i sin permobil en vacker höstdag när man är 87år.. Köp en sporthoj o åk bana..det är livet de!! 8)
Publicerat December 27, 200718 yr Jag håller med dig Ferran! Det ska va sporthoj! Åka hoj är ju det bästa som finns förutom en annan aumh....annan "klädlös" sport ;D