Publicerat Juli 15, 200521 yr Jag är 39 och bor på landet utanför Knivsta mellan Sthlm och Uppsala, men kommer ursprunglingen från Skåne. Min familj består av fru och två barn, 5 och 8. Jag började jaga för sisådär 15 år sedan och medan andra hobbies har kommit och gått så har intresset för jakt och allt som dit hör, växt och växt och växt. Vart går gränsen till besatthet??? Nu har jag börjat handladda och skaffat mig tjt och min granne kallar mig Machahan. Därifrån fick jag iden till mitt nic som tidigare var ric. Jag liknar egentligen inte Zeb. Jag haltar inte och har inga svettiga läderbyxor, men annars stämmer det väl...på ett ungefär : . Jag har en stor mark i NV Dalarna men tyvär ingen i närheten av mitt hem. Jag jagar därför mycket som inbjuden hundförare med min tyska jaktterrier, och jag jagar varje år hos vänner i Skåne, Halland, Sörmland och där jag kommer åt. Hur och vad jag gillar att jaga? Allt och i alla dess former, men just nu har jag blivit mer intresserad av rovvilt. Blir det spårsnö i vinter så ska jag försöka med grytjakt på räv är det tänkt.
Publicerat Juli 16, 200521 yr Välkommen gamle Zeb! ....och Du har säkert inte någon sådan lång kniv som gamle Zeb hade heller, och den kunde han hantera till fullo. ;)
Publicerat Juli 16, 200521 yr Välkommen gamle Zeb!....och Du har säkert inte någon sådan lång kniv som gamle Zeb hade heller, och den kunde han hantera till fullo. ;) ...en yngre Zeb, med lite mindre kniv. Har inte heller börjat slåss med björn än.