Publicerat Januari 1, 200818 yr Författare Skönt med en "redig" svetsare på forumet..... Givet ;D Gott nytt på er alla och hoppas ni tittade för djupt i glaset :
Publicerat Januari 2, 200818 yr Författare Det var ju trevligt att du hittade hit Robert Välkommen! Tackar... Jag är i sk. "stalkermode" ;D blev tvungen att haka på med tanke på allt gott du sagt om medlemmarna på detta forum. Mvh. Robban
Publicerat Mars 16, 200818 yr Författare Jag får väl ta och damma av tråden och uppdatera lite..... Blev uthängd i en annan tråd så jag kan väl likväl skriva lite här med då. Jag å tanten gick och gifte oss i Fredags så nu är det klippt Ha det gött//Robban
Publicerat Mars 16, 200818 yr Jag får väl ta och damma av tråden och uppdatera lite..... Blev uthängd i en annan tråd så jag kan väl likväl skriva lite här med då. Jag å tanten gick och gifte oss i Fredags så nu är det klippt Ha det gött//Robban Grattar väl här också!! Mvh
Publicerat Mars 18, 200818 yr Hej o välkommen Är själv från Västkusten.... Några mil norr om Gbg, Stenungsund
Publicerat Mars 18, 200818 yr Författare Hej o välkommenÄr själv från Västkusten.... Några mil norr om Gbg, Stenungsund Tack-o-bock å hej själv. Brukade en hel del av min fritid uppe i Stenungsund för en del år sedan.... Spelade bla. trummor med två nötter vid namn Fredrik å Daniel (brorsexuella) som för övrigt är mycket trevliga och roliga gossar. Spelade även med i teaterbandet för Orusts Teaterförening när dom hade revy. Tror det var år 2000 eller år 2001 (vem fan håller räkning) Ha det
Publicerat December 26, 200817 yr Tjabba.... Gott att man har dig här att hacka på,fast lite vänligare språk än vi brukar ditt.......
Publicerat December 27, 200817 yr hej robban nu är jag med här också för att mobba dig pajk , MVH LASSE ,kallar mig hampus.
Publicerat December 28, 200817 yr Författare hej robban nu är jag med här också för att mobba dig pajk , MVH LASSE ,kallar mig hampus. Hade forumet haft utseendeskrav hade du aldrig blivigt medlem ditt fula helvete. Kul att se dig GÖBBE! Mvh. Robban