Publicerat December 31, 200718 yr Tjenare. Jag är en kille som är 31år och bor i norra uppland. Bor ute i "bushen" med min sambo och våra två barn 1½ och 4½år gamla. Jag har väl varit intresserad av jakt sedan man tog sina första steg och kunde följa med farsan ut i skogen. Jag jagar det mesta som rör på sig, men det som är roligast är nån form av drevjakt. Finns inget som e`bättre än å höra en hund som driver fint. Har nu under sommaren skaffat mig en wachteltik, Hon är 7 mån nu. Så jag ser verkligen fram emot nästa jaktsäsong. Så jag får väl säga God nytt år och God skit jakt på er. MvH herrmelin
Publicerat Januari 1, 200818 yr Ännu en Upplänning... ;DSpelar ingen roll,välkommen skall du vara *Familjen* växer sig större, snart tar vi över! ;D :-*
Publicerat Januari 1, 200818 yr *Familjen* växer sig större, snart tar vi över! ;D :-* ;D ;D ;D ;D Helt klart bor "Don" i Uppland...helt klart
Publicerat Januari 1, 200818 yr Författare Spännande, varifrån i norra Uppland? Jag bor strax utanför Tierp
Publicerat Januari 2, 200818 yr välkommen herrmelin . .... en uppläning till , själv bor jag i boshen utanför Månkarbo Mvh.
Publicerat Januari 6, 200818 yr Författare tackar för det varma välkomnadet. Tycker att det verkar vara ett riktigt intressant forum. Mvh herrmelin
Publicerat Januari 6, 200818 yr ;D kul med fler från hem området!.. du e då givetvis extra välkommen!... borr granne med MossboRobbin.. som osså e min svåger!.. tyvärr får man juh inte välja släkten!.. dom komme som på köpet!.. ;D ;D.. å så har du en Wachtel osså!.. du verkar vara en klok kille!.. ;D ;D .... må bäst nu!.. å åter igen välkommen!.. å hoppas du kommer att trivas här på sidan!.. MVh Mamre!..
Publicerat Januari 7, 200818 yr Välkommen! Ja, här finns många trådar som handlar om jakt med drivande hundar och allt vad det innebär... Du kommer att få kul här!
Publicerat Januari 16, 200818 yr Författare Måste bara tala om att jag är så jä... glad. Har precis bytt jobb nu, och jag kommer att vara ledig var tredje vecka. Snacka om att det kommer att bli mycket jaga i höst ;D ;D ;D ;D