Publicerat Januari 2, 200818 yr Är det någon som vet ifall det finns någon importör av Hull cartridges i Sverige?
Publicerat Januari 2, 200818 yr Tog mig friheten att fläska iväg ett mail till Hull med just den frågan, få se om de svarar : Raggarö
Publicerat Januari 2, 200818 yr Jag har köpt Hull-smällar i Jakt och Fritid i Nöbbelöv någon mil SV om Kristianstad. Jag vet tyvärr inte om den affären är ansluten till någon kedja. Förbannat bra skott är det iaf...
Publicerat Januari 2, 200818 yr Fleninge jakt & fritid utanför helsingborg hade hull us 5 samt 6 för något år sen nu vet jag dock inte...
Publicerat December 17, 200817 yr Wizard, ngt för dej? Hittade en urgammal tråd som kan vara intressant.. Mvh!
Publicerat December 17, 200817 yr Wizard, ngt för dej? Hittade en urgammal tråd som kan vara intressant..Mvh! Har hittat Hull i Sjöbo men inte de pang jag vill ha... Hull Sovereign Fitasc 28g led & fibre wad Men tack för tipset!!!