Publicerat Januari 3, 200818 yr Har länge funderat över att skaffa mig en tax. Är det någon som vet av någon bra uppfödare norr om sundsvall. Har kollat på lite olika hemsidor, kennelklubbens hemsida och tax klubbar hit och dit. Men vill ha lite mer åsikter.
Publicerat Januari 4, 200818 yr Hopsasas kennel. http://www.hopsasaskennel.se/ Orrviken, Jämtland. Har bra rykte. En jobbarkompis hämtade tax därifrån innan jul. Otroligt bra psyke och trevlig valp på alla sätt och vis. /Mvh Jonas
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.