Publicerat Januari 3, 200818 yr tja alla . Någon som vet vad en Heym .222 i mkt gott skick skall kosta ca... och om någon har erfarenhet av nämnda bössa har fått erbjudande att köpa en för 5900 inkl ett Tasco 3-9X40 inte bästa men ändå Vad säger ni grabbar och töser är detta ett kvalitetsvapen ??
Publicerat Januari 3, 200818 yr jag har en sådan...fin slutstycksgång skjuter bra dock inte med 4 gram norma blyspets. smidig bössa som det går att klämma i 7 patroner i magasinet....
Publicerat Januari 3, 200818 yr Min reflektion är att den är dyr, men då är jag ingen Heym-expert. Kikaren har ju inget större värde men den funkar, har vakat räv med Tasco.
Publicerat Januari 3, 200818 yr Känns lite i överkant, och det kommer ändå från en Heympräst. Kikaren har ett värde tack vare att den sitter på bössan men det är mest affektionsmässigt. Generellt borde den ligga i paritet eller några hundralappar över en Vixen i bra skick dvs runt 4500 utan kikare. MVH
Publicerat Januari 5, 200818 yr Författare så i princip inkl kikare så är allt under 5000 en inte totalt kass affär