Publicerat Januari 4, 200818 yr Jocke med kniven heter Joakim Båtmästar och bor i Lövånger som ligger 5 mil söder om Skellefteå, jag har en Jämt tik som är nu Ca 9 mån,,
Publicerat Januari 4, 200818 yr Har för mej att jag läst i nån jakt tidning om Jocke med kniven ????? Är det du ??? Välkommen till forumet
Publicerat Januari 4, 200818 yr Fan ja tror ja körde förbi ditt hus för nån vecka sen, va och jagade me kokko och bröderna olsson. jäkla fina marker ni har vid kusten välkommer iaf
Publicerat Januari 4, 200818 yr jocke med kniven kommer från pippi långstrum på de 7 haven. Den andre rövaren hette blodsventte Telgetok, vad ser du på Tv om kvällarna????? själv har jag småbarn att skylla på ;D
Publicerat Januari 5, 200818 yr ;D välkommen på sej!.. hoppas du kommer att trivas med oss!.. MVh Mamre!...
Publicerat Januari 6, 200818 yr jocke med kniven kommer från pippi långstrum på de 7 haven. Den andre rövaren hette blodsventteTelgetok, vad ser du på Tv om kvällarna????? själv har jag småbarn att skylla på ;D Tss inte ska du behöva skämmas för att du tycker om att se på pippi ;D ;D Välkommen hit jocke