Publicerat Januari 6, 200818 yr Har legat och lurat länge nog nu på det här forumet så här har ni... Micke 32 år som bor utanför Skellefteå med tant och två barn. Jaktgalning som planerar nästan hela sitt liv efter jakttiderna, min största passion är småviltsjakten men har även stort intresse till all annan jakt, den tid som blir över i alla fall efter all småviltjakt : Som tur finns det fina forum så man kan nöta på då min omgivning har tröttnat för länge sedan på mitt ständiga surr om jakten. ;D Jobbar som mekaniker och licenssvetsare
Publicerat Januari 6, 200818 yr :- suck ännu en norrlänning!.. ;D .... välkommen på dej!.. hoppas du kommer å trivas!.. å tro inte på allt Foffe säjer!.. ;D ;D Mvh Mamre!..
Publicerat Januari 6, 200818 yr Hej & välkommen hit norrlänning! :- suck ännu en norrlänning!.. ;D .... välkommen på dej!.. hoppas du kommer å trivas!.. å tro inte på allt Foffe säjer!.. ;D ;D Mvh Mamre!.. Inget fel på dom Thomas! ;D :-*
Publicerat Januari 7, 200818 yr Precis. Här tröttnar vi inte på jakt, och vi pratar samma språk. Ha kul här!
Publicerat Januari 8, 200818 yr Glömde ju säga varmt välkommen hit till denna emenenta sida med kunnigt folk.