Publicerat Januari 8, 200818 yr Tjena! Tobias heter jag, är en kille på snart 20 år. jakt, vapen och allt där emellan är mitt största intresse, ja förutom flickor! (man kan ju jaga mer än i skogen) Jag gick ut gymnasiet nu i somras. Gick byggprogramet, och blev murare, och fick jobb direkt. Just nu är jag i HBG och jobbar, men är anställd på en Malmö firma. Jag är mer eller mindre uppväxt med bössan i näven. Bor på en liten gård (bor fortfarande hemma, men själv i en del av huset) mellan Marieholm och Teckomatorp i Skåne. Här ute på stäppen är det främst hare, gäss, fasan ja fågel av olika arter som trillar ner. Även en och annan stäpp antilop (rådjur). Jag jagar även med en dansk och en helsingborgare utanför örkelljunga, ingen stor mark men sköt en stor bock där nu i höstas. Träffa dessa killar (gubbar, de är ju äldre än mig) nu i augusti, helsingborgaren hade marken sedan tidigare och ville ha med någon i samma ålder eller ja nästan. jäkligt trevliga snubbar och vi letar nu efter en större bit mark. TIPS???? ja, det var väl alles! e de nått i undrar så fråga på! Mvh Tobias
Publicerat Januari 8, 200818 yr välkommen Tobe ;D ;D hoppas att du kommer att trivas här på forumet ;D ;D