Publicerat Januari 11, 200818 yr Nu har det slagit slint i skallen !! funderar på att he bort hagelbocken och skaffa mig en dubbelstudsare men extra hagelpipset!! och då har jag tittat på Fabarm och antonio zoli modellerna ! är det nån som har känt på dessa är det bra skit eller ska man titta på nå annat !! finn bössan har jag tittat me men verkar tung och hur är den i övrigt ?
Publicerat Januari 11, 200818 yr Finnbössorn är sen valmet tiden tillverkade i Italien så en sån eller en antoni är nog hugget som stucket, jag har en Tikka M77K och den är inte tung skulle kanske leta reda på ett pipset för dubbelstudsare till den :
Publicerat Januari 11, 200818 yr jahar tittat på finn dem verkar rejäla men jag vet inte mkt om studsarmodellen !!
Publicerat Januari 12, 200818 yr Nu har det slagit slint i skallen !!funderar på att he bort hagelbocken skaru sälja så kan du juh hojta till!.. MossboRobbin kommer kanske snart behöva lite vapen!.. ;D MVh
Publicerat Januari 13, 200818 yr skaru sälja så kan du juh hojta till!.. MossboRobbin kommer kanske snart behöva lite vapen!.. ;DMVh ja hojtar innan jag he iväg den !! ja dem verkar rejäla men skulle vilja veta hur dem funkar i praktiken !