Publicerat Januari 11, 200818 yr Vart hittar jag en billig MEN BRA startpistol i 9mm. Skall användas vid hundträning. Vad jag hört skall de med trumma o hane vara mest driftsäkra? Kanske ngn som har en beg. som de vill sälja här på sidan? Mvh: Jimmy Reg.omb. SBnK Västernorrland
Publicerat Januari 11, 200818 yr Vet inte vad jag gav för min men det är en Colt detective 9mm. Den har fungerat hyfsat. Licens behövs även till en startpistol. Jag har tänkt kolla om det finns möjlighet att ladda blanks på något sätt till den. Är det någon som testat?
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare Vet inte vad jag gav för min men det är en Colt detective 9mm. Den har fungerat hyfsat. Licens behövs även till en startpistol. Jag har tänkt kolla om det finns möjlighet att ladda blanks på något sätt till den. Är det någon som testat? Vad menar du med att den funkat "HYFFSAT"? Vart köpte du den?
Publicerat Januari 11, 200818 yr Någon klick har det blivit och ibland racklar hylsutkastningen från trumman. Inhandlades hos Bälingevapen för 10-11 år sedan. Har använts flitigast av allt som smäller i min vapengarderob i höst.