Publicerat Januari 11, 200818 yr Nu på kvällsturen, så var kameran med igen.. Pojkarna är rätt roliga :
Publicerat Januari 11, 200818 yr Mysiga bilder! Jag är ruskigt avundsjuk på all snö ni har, här kan man knappt krama en snöboll av det som regnet har missat... >
Publicerat Januari 11, 200818 yr hoppas på lika mycket snö jag med så jag får se vad lilla terrierflickan tar sig till då Roliga bilder, speciellt den sista där !
Publicerat Januari 11, 200818 yr mysiga bilder jämta ;D ;D ;D hoppas på lika mycket snö här nere ;D än ha rdet bara regn och åter regn > > :'(
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare Jo, här snöar det ju mer eller mindre var dag. Tyvärr är det alldeles för milt väder så det är rätt tung och klubbig snö, men det är ju ändock snö ;D Fladderöronen är svåra att få någorlunda skarpa i mörkret när de springer i 320 knyck förbi en Men de är rolia att fota de där två fröna
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare ;D Ni får flytta hit till skogen hela högen om ni vill ha snöiga vintrar :-*
Publicerat Januari 12, 200818 yr Ha ha vilka bus frö du har jämta dom har riktigt kul i snön ;D och jag stämmer in med dom andra mycket fin snö du har ;D Mvh.
Publicerat Januari 12, 200818 yr ;D Ni får flytta hit till skogen hela högen om ni vill ha snöiga vintrar :-* Tack för inbjudan! ;D Vi fick ca. 0,7 dm igår så nu börjar snölagert växa ute även om det var blötsnö.
Publicerat Januari 16, 200818 yr Ja idag regnar det som himeln var öppen och så här såg det ut ifjol. Då var det knappt hundarna kom fram i snön.
Publicerat Januari 16, 200818 yr Fina foton GG! Gott om den vita varan ser jag också. > Jonsson sotis. Regn och snöblandat regn hela jäkla dagen idag. > Började igår redan.
Publicerat Januari 16, 200818 yr Fina foton GG! Gott om den vita varan ser jag också. > Jonsson sotis. Regn och snöblandat regn hela jäkla dagen idag. > Började igår redan. Trodde snön som hade kommit till Sundsvall skulle hålla i sig ett tag till men nu har den i stort sett regnat bort idag så det är blank is överallt. Så Erik är också sotis.
Publicerat Januari 17, 200818 yr Trodde snön som hade kommit till Sundsvall skulle hålla i sig ett tag till men nu har den i stort sett regnat bort idag så det är blank is överallt. Så Erik är också sotis. Då är jag inte ensam med andra ord! > Samma väder idag också. >