Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakt/skyttesimulator!

Featured Replies

Publicerat

Jag har blivit bjuden och få möjligheten att få testa den nya jakt/skyttesimulatorn som jägareförbundet köpt ;D! Är det nå´n här på forumet som har fått prova den.....skulle vara väldigt intressant att höra hur det är! Ska ju tydligen vara ganska "realistiskt" att skjuta mot bl.a en anfallande björn mm! :o

Publicerat

Jag provade den i somras i Göteborg, och det resulterade även i nåt inlägg i Svensk Jakt Nyheter, fast det har jag aldrig sett då jag får Hallandsdelen  :-

Hur som helst så tycker jag den är mycket bra på fågel/duvor etc., men inte fullt lika bra på kula. Björnsimulatorn tycker jag var lite lam - inte en chans att det tar så lång tid för björnen att nå fram till en när den attackerar, den hoppade fram i ganska låg hastighet.

Men testa för all del och bilda egen uppfattning. Variationsmöjligheterna är i det närmaste oändliga för det går att ställa in i princip allting.

Publicerat

Håller med föregående talare, björnen är lite slö när den går till anfall, sen registrerar den inte dödlig träff, utan bara träff i träffområdet, vildsvinen gick ganska bra, sen är fördelen med programmet att ma kan se sina misstag och fladder i repriser :o

Publicerat

Ooh, vore hur kul som helst att få prova den.  :-

Publicerat
Vi hyrde en på Ballbreaker för en Stockholmsträff, det var skitkul.  8) 8) 8)

http://www.ballbreaker.se/dynamic/jakt.asp

Vafasen???????? Blev träffen av? Den som vi surrade om på jaktsidan? Hmmmmmmmmmm Vafasen.......En repris då?

//Roggman66

Publicerat
  • Författare

Det ska bli riktigt roligt....längtar!!  ;D :D

• 4 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Var igårkväll och sköt lite grann......var precis som de andra sagt, riktigt riktigt bra hagelskytte, och lite sämre kulskytte! Och den anfallande björnen ??? ??? Voj voj vilket skämt...... :P