Publicerat Januari 13, 200818 yr OK ska inte vara sämre än norrlänningarna ;D Skånsk vinter när den är som sämst ;D ;D
Publicerat Januari 13, 200818 yr Ser bra ut Amakulu! När togs dessa? Då kontrar jag med några bilder från Savins vinterland på de skånska vidderna. Ursäkta att jag tränger mig på!
Publicerat Januari 13, 200818 yr Författare 2 år sedan. Fick 40 cm snö på annandag jul och som mest på trädgårdsbordet låg där 86 cm ;D
Publicerat Januari 13, 200818 yr Författare Jaså.. Det måste varit samma vinter som jag tog bilderna. Trevliga bilder med rådjuren. Jo det var en riktig vinter då ;D
Publicerat Januari 13, 200818 yr OK ska inte vara sämre än norrlänningarna ;D Skånsk vinter när den är som sämst ;D ;D Är det årets snömängd ??? ;D Då har Du fan mer snö än vad jag har. ;D Ser bra ut Amakulu! När togs dessa? Då kontrar jag med några bilder från Savins vinterland på de skånska vidderna. Ursäkta att jag tränger mig på! Fina foton grabbar! ;D
Publicerat Januari 14, 200818 yr ;D ;D.. man kan inte leva på gammla meritet!.. ;D ;D.. hur ser ditt vinteland ut i dag då??? MVh
Publicerat Januari 14, 200818 yr ser så skönt ut. jag drömde att det kom 20-30cm snö inatt och att man kunde vaka räv fast det inte var måne.. : Men det verkar inte ens bli snö till fullmånen Fyfasen vilken tråkig och utdragen deppvinter det verkar bli i år..